Djmaddox Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2014 Vanaf 1:08 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2014 (bewerkt) Een mixje opgenomen voor een DJ Contest (raw hardstyle, welke zeg ik nog even niet). Weer lekker rebels mijn eigen ding gedaan en die oude kneiters naar boven gehaald. https://soundcloud.com/stefan-van-gestel/stainless-steel-dj-contest 01. The Beholder & Balistic Feat. Max Enforcer - Nuclear Reaction02. B-Front - Confuse (2-Sidez Remix) 03. Dutch Master - Motion 04. Tatanka - Mess Up 05. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass 06. Tat & Zat - Proud to be Loud 07. Jones & B-Front - Lunatic (Raw Mix) 08. Donkey Rollers - Voice of Conscience 09. W.A.S.H. - We Are Still Here (Diego Buffoni Remix) 10. DJ Nightkiller - Skwert Bewerkt: 9 februari 2014 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2014 (bewerkt) *blaast wat stof weg van dit topic.* Bewerkt: 17 februari 2014 door Asphyxiated Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 (bewerkt) Om nogmaals even het een en ander uit het oude stof te halen: Bewerkt: 30 september 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2014 Ik zoek een nummer misschien dat een van jullie het weet: Zo'n man zegt steeds 'don't panic' en steeds harder, uiteindelijk is dat ook de drop. (zonder instrumenten) Hoop dat iemand het weet of kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2014 Ik zoek een nummer misschien dat een van jullie het weet: Zo'n man zegt steeds 'don't panic' en steeds harder, uiteindelijk is dat ook de drop. (zonder instrumenten) Hoop dat iemand het weet of kan vinden. Dat is Adaro & Digital Punk - Natural Born Killer. Het kan ook nog zijn dat je de remix van The Machine zoekt, zoek zelf maar even op welke de goede is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2014 Dat is 'm bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Dat nieuwe album van Angerfist is tot nu toe wel echt een masterpiece! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2014 Sooow hé, ik wordt hier even omver geblazen. Ik begin weer een beetje vertrouwen te krijgen in de scene! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2015 *veegt stof af* [media] [/code]Blijf het een top plaat vinden! Vooral ziek hoe die lead over gaat in een screech bij de climax (01:42) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2015 Hardcore vind ik echt niks, en héél af en toe luister ik wat hardstyle. Maar dan vooral vanwege de zang, zeker de tweede is één van m'n favorieten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 26 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2015 Sooow hé, ik wordt hier even omver geblazen. Ik begin weer een beetje vertrouwen te krijgen in de scene! Gruwelijk dikke plaat dit inderdaad. Misschien is dit wel een leuk plaatje voor de GoT fans onder ons: Klik hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2015 MOVE BITCH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2015 (bewerkt) Ik was net even bezig met het uizoeken van wat hardstyle, en toen kwam ik dit nummer tegen. Iets van jou S-te-Fan? Ohja, en deze: https://www.youtube.com/watch?v=yiKiv_wcr4o Bewerkt: 19 februari 2015 door GuitarGuy666 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.