S-te-Fan Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2010 Joepi, Fear.fm is back ! Klopt . Sinds gister 13:00. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2010 Lang leve Thunderdome Radio. Elke woensdagavond Ben benieuwd of mensen hier ook nog harder styles (klinkt zo gay) hardcore of hardstyle vinyl kopen? Heb laatst nog Gold Series edities van Promo gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2010 http://www.speedyshare.com/files/24693655/tagmata_-_the_dark_side.mp3 Tracklist: 01. Noisecontrollers - Confucius 02. Dozer - Robin's Revenge 03. Zatox & A-Lusion - No One Excluded 04. Crypsis & Luna - Choices 05. Digital Punk & Waverider - Angel 06. Slim Shore - Scars 07. Wildstylez - Pleasure 08. Alpha Twins - The Dark Side (Dark Mix) 09. Zany - Psychedelic Trip 10. B-Front - Sleepwalker 11. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher 12. Intractable One - Play The Games (Q-Base Rules Edit) 13. Chain Reaction - Lellebel 14. Zatox - Ear Fucking 15. B-Front - Neophobia If you don't give a fuck, you don't get a fuck :klap: Blijft een geweldig nummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2010 Mee eens. Maar Wasted Penquinz - I'm Free blijft de beste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2010 Mee eens. Maar Wasted Penquinz - I'm Free blijft de beste. Wasted Penguinz . Kansloos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2010 Mee eens. Maar Wasted Penquinz - I'm Free blijft de beste. Ik zou dat nummer niet eens in de top 100 plaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 Dir zit een mooie melodie in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 Words From The Gang van D-block zit ook wel een lekkere melodie in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 @Gekkie, das van Coone :o The Vision - Free Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 (bewerkt) @Gekkie, das van Coone :o The Vision - Free Ligt eraan, de remix is gemaakt door DBSTF. Het net het album van The Pitcher binnengehaald. Overmorgen gelijk kopen, samen met hel album van Alphaverb! Meesterlijke albums . Melodie meester Michel Pollen en AVIO sounds . Bewerkt: 13 november 2010 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 Oohja Coone moest verder doen waar hij bezig aan was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Haha, doe mij maar de Amerikaanse Hardcore :"D. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardcore_punk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Vind het geniaal om te zien dat m'n vriend het beeld in beslag neemt door op iemand z'n rug te gaan zitten waarna ik hem weer naar beneden haal omdat ik MDMA wil hebben . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2010 Hmm ik heb over dat MDMA spul gehoord :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 Omdat ik MDMA wil hebben . Nu ben ik zeker niet anti drugs maar om er zo over te doen vind ik een beetje triest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.