MJ_Forever Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Welkom bij het grote Harder Styles topic. Post hier je favoriete songs die temaken hebben met het Hard Dance genre: Hardstyle, Rawstyle, Hardcore,... Hier kan je ook je mening kwijt over de stijlen zelf, wie de hardste kicks heeft, maar hou het rustig mensen. Go hard or go home Upcoming harder styles events (BE) - Reverze - Dimensions 23 februari 2013 Sportpaleis & Lotto Arena Antwerpen Line up: Noisecontrollers, Coone, D-Block & S-Te-Fan, Frontliner, Ran-D, Isaac, Mark with a K, Psyko Punkz, Da Tweekaz and many more. Check reverze.be/lineup for the full line-up! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Aangezien ik hier overal topics over de hardere stijlen uit de grond zie komen dacht ik dat we net zo goed alles in een topic kunnen bespreken. HardcoreHardstyle Bewerkt: 20 april 2010 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Nice topic! Zijn hier mensen die naar Defqon 1 gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Nog geen 18 jammer genoeg (Nog niet eens 16). Ik zou zo ie zo denk ik niet naar Defqon.1 Festival gaan. Te veel dagjes mensen van wat ik hoor. Ik ga liever naar Decibel Outdoor Festival Bewerkt: 20 april 2010 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 zelf hou ik niet zo van hardstyle maar wel van early hardcore. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Kan iemand de erste post NR2 maken, staat anders zo kut. @ thegodfather91, Ik heb daar niks mee. Ik kan me veel meer vinden in de harstyle. Bewerkt: 21 april 2010 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Helaas nog maar 15 jaar, zit er nog niet in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 Ha, ik ben dan ook nog maar 16, maar toch ga ik erheen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Wat vinden jullie van de nieuwste release van Scope DJ? (SSL011) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Ik heb ze allebei wel eens live gehoord. Househeads is wel vet. Wordt ik vrolijk van . Mashed Up Vol. 1 vind ik niet veel bijzonders. Ik vind de release van Josh & Wesz ook erg vet! http://www.youtube.com/watch?v=z9QiVb6CtLQ http://www.youtube.com/watch?v=0o3R64SjZt0 Maar ik mag toch wel zeggen dat Zatox - Poltergeist atm m'n favoriet is. Bewerkt: 3 mei 2010 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Lip service radio vind ik het hardst Poltergeist is idd lekkere track, lekker hard haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Mijn favo's zijn toch wel Autumn Green en I've Lost You. Frontliner heeft weer een nieuwe plaat voor defqon: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Angerfist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Angerfist Meen je dat serieus of heb je gewoon ooit een artiest gehoord ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.