benhelsloot Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 op dit plaatje heeft johny andere kleren aan dan bij de ps3 hoe krijg je die kleren dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Niet, Johnny heeft maar 1 paar kleren . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Niet, Johnny heeft maar 1 paar kleren . en die foto dan die heb ik van wikigta dus heb je op de xbox andere kleren dan op de ps3 ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Nee, die stamt uit gta iv. Toen had hij nog een ander pakkie aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 in gta IV zonder DLC heeft hij die kleding aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Rockstar heeft Johnny's outfit wat aangepast in The Lost and Damned en TBoGT. Ik vond eerlijk gezegt z'n kleren een beetje saai door de kleur, dit was misschien de reden van de change. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Hij heeft alleen dat The Lost "pak". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Ik vond de dat kloffie in IV er ook saai en eerder armoedig dan cool eruitzien maar dat pak in TLaD vind ik top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 wat mij ook opvalt is dat de rang er niet opstaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 Volgens sommigen waren er eerst wel plannen om bij TLAD kledij te kopen. Want in de TLAD versie van de xbox (ben niet zeker of het xbox was) daar staat op de map die russische kledij winkel. Maar je kan hem niet betreden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 Volgens sommigen waren er eerst wel plannen om bij TLAD kledij te kopen. Want in de TLAD versie van de xbox (ben niet zeker of het xbox was) daar staat op de map die russische kledij winkel. Maar je kan hem niet betreden. Staat niet bij de Xbox, althans bij mij niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 Ik had het gezien op dit filmpje. Je moet wel het hele filmpje bekijken, want in het begin tonen ze iets uit gta iv. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 Volgens sommigen waren er eerst wel plannen om bij TLAD kledij te kopen. Want in de TLAD versie van de xbox (ben niet zeker of het xbox was) daar staat op de map die russische kledij winkel. Maar je kan hem niet betreden. Staat niet bij de Xbox, althans bij mij niet. heb ik ook ik dacht zo in het begin toch nog effetje uitproberen als je er in kan maar dat kan niet maar als je tegen de deur loopt komt er wel russian shop te staan is gewoon een klein foutje van R* volgens mij heb je dat ook met tbogt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.