gtaloser Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 as ik met fraps een movie maak dan kan ik hem niet afspelen en als ik naar de internet site help ga bieden ze er een aan maar die doet het niet op mijn computer weet iemand een ander proggammatje waarmee je die filmpjes kan afspelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 Je bestanden die je opneemt komen in de map C:\fraps Dit zijn gewoon avi bestanden. Dat kan je zelfs met windows 3.0 afspelen :lol: Lijkt me dus sterk dat je ze niet kan afspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 Je bestanden die je opneemt komen in de map C:\frapsDit zijn gewoon avi bestanden. Dat kan je zelfs met windows 3.0 afspelen :lol: Lijkt me dus sterk dat je ze niet kan afspelen. weet ik maar als ik ze met windows media player doen ze het niet weet jij een ander progammatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.