Jump to content

[PC] GTA IV Keuze-menu


_KoE_Mzungu

Recommended Posts

Met de laatste patch voor GTA IV (PC) is er nu een keuzemenu na het opstarten; waarbij je kan kiezen tussen GTA IV of één van de downloadbare episodes. Dit menu is nutteloos als je de episodes niet download via Games for Windows LIVE maar op DVD hebt gekocht als los volwaardig spel, welke onafhankelijk van GTA IV gespeeld kan worden.

Is het mogelijk, en zo ja vertel dan aub ook hoe, om dit keuzemenu te kunnen gebruiken als je niet over de downloadbare versie beschikt en dus de episodes op DVD hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook even bekeken en het gaat dus blijkbaar niet. Als ik op EFLC klikt in het GTA IV menu krijg ik het menu dat je ook krijgt als je EFLC direct opstart. Maar als je dan op TLaD of TBoGT klikt komt de Live Guide tevoorschijn en daar kan je'm dan kopen. Ik heb geprobeerd het eén en ander te kopiëren, maar het wil niet werken.

Mailtje naar Rockstar Games sturen?

Edit: Net een mailtje gestuurd. Binnen 24 uur zou ik respons moeten hebben. Al betwijfel ik of ze bij Rockstar in het weekend werken.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje jammer dat je "verplicht" bent om dat menu te hebben als je het niet nodig hebt. Zonder die patch namelijk geen MultiPlayer (niet kunnen inloggen op LIVE). Ben benieuwd of je reactie krijgt en of die reactie ook het antwoord is wat wij graag willen horen. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net een update van Games For Windows en toen werd opeens Rockstar Games Social Club verwijderd dus moest ik die weer opnieuw installeren via de GTA IV cd. En toen ik GTA IV wilde spelen kreeg ik ook zo'n nieuw opstartmenu wat nutteloos is :puh:

En ik vind trouwens de installatie van EFLC ook vreemd want er staat nergens een snelkoppeling om het spel te kunnen starten dus die heb ik zelf een moeten maken. Iemand die niet weet hoe dat moet zou EFLC niet kunnen opstarten

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net een update van Games For Windows en toen werd opeens Rockstar Games Social Club verwijderd dus moest ik die weer opnieuw installeren via de GTA IV cd.

Wat een onzin, die patch heeft RGSC bewust verwijdert omdat je die niet meer nodig hebt.

En ik vind trouwens de installatie van EFLC ook vreemd want er staat nergens een snelkoppeling om het spel te kunnen starten dus die heb ik zelf een moeten maken.

Staat bij Windows Vista en Windows 7 gewoon bij "Start" > "Ontspanning" (als je een Nederlandstalige Windows hebt) en die kan je, als je dat nodig vindt weer kopiëren op je bureaublad.

Dat moest wel want ik kon anders GTA niet meer opstarten

Je hebt geen RGSC nodig om GTA IV op te starten. GTA IV staat ook bij "Start" > "Ontspanning" (Vista & 7).

Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste wat er bij Start > Ontspanning staat zijn de standaard Windows games maar geen games die ik zelf geïnstalleerd heb. Ik kon GTA ook niet opstarten als ik het via deze computer > programma files > rockstar games probeerde want dan kreeg ik een melding dat hij een bestand miste. En ik heb gewoon een legale en nederlandse versie van Vista

Link to comment
Delen op andere websites

Bump

Re: GTA IV startup menu [#129071]‏

Van: rockstarsupport.com

Verzonden: dinsdag 20 april 2010 5:43:43

Aan: ---

Dear Vince,

Do you own the disc version of EFLC? If you do you just play from that disc.

Kind regards,

Matt

Technical Support

Ze zijn niet echt behulpzaam .. :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net een update van Games For Windows en toen werd opeens Rockstar Games Social Club verwijderd dus moest ik die weer opnieuw installeren via de GTA IV cd. En toen ik GTA IV wilde spelen kreeg ik ook zo'n nieuw opstartmenu wat nutteloos is :puh:

En ik vind trouwens de installatie van EFLC ook vreemd want er staat nergens een snelkoppeling om het spel te kunnen starten dus die heb ik zelf een moeten maken. Iemand die niet weet hoe dat moet zou EFLC niet kunnen opstarten

Ik weet wel hoe!

Ga daarvan viddeo maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan toch ook gewoon de disc van de EfLC in je PC stoppen. Dan starten de EfLC op kom je op keuze menu van TLaD en TBoGT dan kun je daaruit kiezen en tussen het spelen door kun je wisselen tussen TLaD en TBoGT (wel eerst saven natuurlijk!). Maar je kunt niet wisselen met de normale GTA IV.

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...