Donrema Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 weet iemand hou je een sticky bom moet activeren want als ik hem plaatst moet ik vet lang wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) weet iemand hou je een sticky bom moet activeren want als ik hem plaatst moet ik vet lang wachten Op de PC of op de PS3?Op de PC: Pijltje Omlaag Op de PS3: weet ik het niet Bewerkt: 17 april 2010 door BC7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 En bij de Xbox 360 ook pijltje omlaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Overal is dit pijltje omlaag inderdaad. PC, Xbox360 en Playstation 3. Ga wel op een veilige afstand staan als je de bom activeert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Als het echt niet lukt, kan je er ook op schieten, bijvoorbeeld met een Sniper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donrema Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 weet het al hoor heb ballad of gay tony ook al uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.