Jump to content

cheats


mickmookhoek

Recommended Posts

Welkom op het forum Mickmookhoek

Hier een pagina van Wikigta met alle Cheats voor GTA:SA. Kijk even of er daar een cheat tussen staat voor een boot. Maar als ik het goed heb zijn die er niet.

http://nl.wikigta.or..._San_Andreas%29

EDIt: Even gekeken Nee er zijn geen cheats voor boten. Maar als je op de PC speelt kan je wel een trainer met Voertuigspawner of een Voertuigspawner zelf downloaden. Die bevat denk ik wel een boot.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Als de cheat voor GTA SA niet op WikiGTA staat bestaat die ook niet. Alle bestaande cheats staan op WikiGTA, al ontbreken er nog wel een paar voor de xbox. bloos.gif

Hoe weet je eigenlijk zeker dat álle cheats van SA op WikiGTA staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een beetje van computers weet en een grote GTA freak bent heb je dat denk ik zo uitgevonden. Als ik het goed heb wordt de lijst van cheat codes ook altijd door de uitgever van het spel bekend gemaakt, en dus kun je er neem ik aan wel vanuit gaan dat zo'n lijst volledig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een beetje van computers weet en een grote GTA freak bent heb je dat denk ik zo uitgevonden. Als ik het goed heb wordt de lijst van cheat codes ook altijd door de uitgever van het spel bekend gemaakt, en dus kun je er neem ik aan wel vanuit gaan dat zo'n lijst volledig is.

Maar het kan best zijn dat de makers een (paar) cheat(s) niet bekend hebben gemaakt.

>>> Door VWO-er: De discussie omtrent het wel of niet bekend maken van cheats is hier volledig offtopic, vriendelijk verzoek om dit soort berichten dan ook achterwege te laten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...