Fonzerelli Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) Ik heb zojuist EFLC aangeschaft. En ben begonnen met The lost and damned Alleen het probleem is dat het lijkt alsof het spel het beeld niet goed scherp stelt Ik zie een soort van pixel achtig gordijn tijdens het spelen Net alsof ik een slecht signaal heb. Het ziet er gewoon niet scherp uit. Weet iemand een oplossing hoe ik dit kan veranderen/uitzetten? Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen. Bewerkt: 17 april 2010 door Fonzerelli Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 geef eens wat meer uitleg! is het voor op de pc, Xbox of PS3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Als het voor Pc is zou je dan even een screen willen posten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fonzerelli Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) Het is voor de PC ja Ik heb een screenshot erbij gestopt Je ziet als het goed is duidelijk op die afbeelding waarover ik het heb. Het gaat om die puntjes zeg maar, en dat beweegt dan de heletijd tijdens het spel Bewerkt: 17 april 2010 door Fonzerelli Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Dat is het zogenaamde 'sfeer' beeld dat je bij The Lost and Damned hebt. Je beeld is aangepast op de grimmige motor wereld van The Lost MC. Je ziet inderdaad een soort van licht geruis over je beeldscherm, dit hoort zo aangezien dat perfect bij de setting past. Bij The Ballad of Gay Tony is het beeld juist heel scherp en geeft het bepaalde licht effecten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fonzerelli Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Dat is het zogenaamde 'sfeer' beeld dat je bij The Lost and Damned hebt. Je beeld is aangepast op de grimmige motor wereld van The Lost MC. Je ziet inderdaad een soort van licht geruis over je beeldscherm, dit hoort zo aangezien dat perfect bij de setting past. Bij The Ballad of Gay Tony is het beeld juist heel scherp en geeft het bepaalde licht effecten. Bedankt voor je uitleg! Vind het zelf jammer dat het zo is, ik ben er zelf geen fan van. Maar het is nu eenmaal zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Ik meen gelezen te hebben dat je dit uit kon zetten in de settings. Zoek eens naar iets van "Grain" of "Film Grain" of iets anders wat nieuw is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Ja, naast Graphics, heb je de instelling Noise effect. Die moet je uit zetten. Ik vind het een goede sfeer geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Ja, naast Graphics, heb je de instelling Noise effect. Die moet je uit zetten. Ik vind het een goede sfeer geven. Mee eens, ik had ook even voor de lol gekeken hoe het er uit zou zien als ikhet uit zou zetten, maar dan ziet het er niet uit. Het haalt dan de hele sfeer weg. Ik raad je dan ook aan om het aan te laten, of minimaal even te kijken wat je fijner vind. Maar dat ik het met fijner vindt is natuurlijk persoonlijk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Klopt dat dit hoort. Bij mij is dit ook zo in TLAD. Bij TBOGT merkte ik dat alles er nog mooier uitziet dan in IV waar je met Nico speelt. Alleen heb ik op bepaalde punten ovale vlakken in beeld. Bij kleine verandering van kijkrichting is dit weer weg. Bij IV had ik dit niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.