Jump to content

EFLC beeldprobleem


Fonzerelli

Recommended Posts

Ik heb zojuist EFLC aangeschaft.

En ben begonnen met The lost and damned

Alleen het probleem is dat het lijkt alsof het spel het beeld niet goed scherp stelt

Ik zie een soort van pixel achtig gordijn tijdens het spelen

Net alsof ik een slecht signaal heb.

Het ziet er gewoon niet scherp uit.

Weet iemand een oplossing hoe ik dit kan veranderen/uitzetten?

Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen.

Bewerkt: door Fonzerelli
Link to comment
Delen op andere websites

Het is voor de PC ja

Ik heb een screenshot erbij gestopt

Je ziet als het goed is duidelijk op die afbeelding waarover ik het heb.

Het gaat om die puntjes zeg maar, en dat beweegt dan de heletijd tijdens het spel

post-99172-127152094813.jpg

Bewerkt: door Fonzerelli
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het zogenaamde 'sfeer' beeld dat je bij The Lost and Damned hebt. Je beeld is aangepast op de grimmige motor wereld van The Lost MC. Je ziet inderdaad een soort van licht geruis over je beeldscherm, dit hoort zo aangezien dat perfect bij de setting past. Bij The Ballad of Gay Tony is het beeld juist heel scherp en geeft het bepaalde licht effecten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het zogenaamde 'sfeer' beeld dat je bij The Lost and Damned hebt. Je beeld is aangepast op de grimmige motor wereld van The Lost MC. Je ziet inderdaad een soort van licht geruis over je beeldscherm, dit hoort zo aangezien dat perfect bij de setting past. Bij The Ballad of Gay Tony is het beeld juist heel scherp en geeft het bepaalde licht effecten.

Bedankt voor je uitleg!

Vind het zelf jammer dat het zo is, ik ben er zelf geen fan van.

Maar het is nu eenmaal zo

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, naast Graphics, heb je de instelling Noise effect. Die moet je uit zetten. Ik vind het een goede sfeer geven.

Mee eens, ik had ook even voor de lol gekeken hoe het er uit zou zien als ikhet uit zou zetten, maar dan ziet het er niet uit. Het haalt dan de hele sfeer weg.

Ik raad je dan ook aan om het aan te laten, of minimaal even te kijken wat je fijner vind. Maar dat ik het met fijner vindt is natuurlijk persoonlijk ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Klopt dat dit hoort.

Bij mij is dit ook zo in TLAD.

Bij TBOGT merkte ik dat alles er nog mooier uitziet dan in IV waar je met Nico speelt.

Alleen heb ik op bepaalde punten ovale vlakken in beeld. Bij kleine verandering van kijkrichting is dit weer weg.

Bij IV had ik dit niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...