Jump to content

Stalker op GSM


MidnightMayhem

Recommended Posts

Het bandje zegt:

Vermeulen, kom nu naar huis. Nee, ik wil géén twijfels, kom nu naar huis. En direct na de s begint het opnieuw, op dezelfde toonhoogte.

Is dat jouw achternaam? Kent iemand je nummer? Anyway, ik zou naar de politie gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MidnightMayhem

    7

  • Galiorix

    5

  • Sprunk

    4

  • Cabyon

    4

Wij hadden laatst ook iets raars.

Ik heb het gehad, me moeder, me oom en nog meer.

Je word gebeld en dan neem je op (duh..) en dan hoor je een soort van feest ofzow iig veel gepraat, na 1 sec valt dat weg en dan hoor je "Druk op 1 om verder te gaan. Druk op 1 om verder te gaan" En dat gaat zo door..

en als je op 1 klikte ?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb pas iets vreemds.

normaal word ik nooit gestalkt via mn telefoon maar, als ik naar het buitenland ga duitsland, belgie het maakt niet uit. wordt ik altijd door een zogenaamde unicef callcenter gebeld, soms in het frans en soms in het nederlands met een frans accent. wordt er echt pissig van dat ik het nummer niet kan achterhalen want het is steeds een onbekend nummer :duh: .

oja mn mobiel is ook een samsung maar dan een M8800 pixon provider vodafone

en ook via de email krijg ik elke dag een voeg toe bericht van iemand met een email adres waar elke keer seksistisch tekst in staat. volgens mij is hier wel over bekend op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hadden laatst ook iets raars.

Ik heb het gehad, me moeder, me oom en nog meer.

Je word gebeld en dan neem je op (duh..) en dan hoor je een soort van feest ofzow iig veel gepraat, na 1 sec valt dat weg en dan hoor je "Druk op 1 om verder te gaan. Druk op 1 om verder te gaan" En dat gaat zo door..

en als je op 1 klikte ?

Maar niet gedaan, strax geef je toestemming om veel geld te betalen ofzow.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hadden laatst ook iets raars.

Ik heb het gehad, me moeder, me oom en nog meer.

Je word gebeld en dan neem je op (duh..) en dan hoor je een soort van feest ofzow iig veel gepraat, na 1 sec valt dat weg en dan hoor je "Druk op 1 om verder te gaan. Druk op 1 om verder te gaan" En dat gaat zo door..

Het kon zo maar The Phone wezen.....

Maar het is wel zwaar irritant dat je in de nacht wordt gebeld. Het is dat ik niet veel met mijn mobiel bel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat probleem ook al wel eens gehad, dat ik gebeld werd door een onbekend nummer.

Ik nam alleen nooit op, omdat ik weet dat als het belangrijk is, er wel een nummer in komt te staan(Familie/Vrienden). Daarom nam ik expres nooit op als die onbekende belde, en raad eens: Ik ben er vanaf!! ^_^

Misschien moet je dat ook eens proberen, helpt misschien toch wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je registreert op

https://www.bel-me-niet.nl/

dan heb je er geen last meer van

Ik word elke week gebeld door een callcenter. Een keer of 3 per dag, 5 tot 6 dagen per week. Begint na 2 dagen ook zwaar te irriteren, maar ze zijn wel vasthoudend want ze blijven maar bellen. En ja, ik heb mij allang aangemeld bij het bel-me-niet-register.

Voor zover het bel-me-niet register. Het is geen instelling van het Rijk, dus het wordt door callcenters vrolijk aan hun laars gelapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover het bel-me-niet register. Het is geen instelling van het Rijk, dus het wordt door callcenters vrolijk aan hun laars gelapt.

Volgens mij is het gewoon wettelijk bepaald dat callcenters zich aan het bel-me-niet register moeten houden. Doen ze dat niet dan kunnen ze daar volgens mij een straf voor krijgen.

Kijk ook hier: http://consumentenbond.hyves.nl/forum/3692637/oUcJ/ongewenst_gebeld_worden_ondanks_afmelding/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd een paar weken geleden ook 'gestalkt' 3 keer werd ik op school gebeld door een nummer dat ik niet kon dus ik dacht he laat ik maar iets leuks doen. Dus ik bel hem... Hij zij, ja hallo met Joris dus ik zei zo heel droog.( zoals bij family guy XD) hey joris, hij zegt ja en ik weer he joris en zo iets van 5 keer en hij werd boos en zij dat ik me kop moest houden....Toen zij ja als je me niet wil horen wrm bel je me dan!? XD (toen hing die op....jmr!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd ook gestalkt zo'n jaar lang twee jaar geleden. Hij belde vaak rond een 7 uur 's ochtends met dat ie aan mijn kroonjuwelen wou zitten, en dat ik seksuele handelingen bij hem moest verrichten. Ik kon heel die gast niet, hij klonk als iemand boven de 40, maar hij praatte heel zacht. Ik heb geprobeerd het gesprek op te nemen via een functie op die telefoon. Maar dit werkte niet. Ik heb ook wat geïnformeerd bij de politie, maar die konden ook niks doen. Maar het is gestopt. Gelukkig.

Maar wat jou betreft, je zegt dat het een bandje is? hoor je niemand op de achtergrond of zo? En zit er misschien ook zo'n gesprek opname functie op je telefoon?

Link to comment
Delen op andere websites

holy fuck

vandaag werd ik weer opgebelt door onbekend en ik dacht het zal wel weer een 75 minuten gesprek worden

maar dit keer sprak die persoon terug ik shrok mij kapot

hij begond mij uitteshelde met rooie en homo enzo

dus ik shold hem dubbel zo hard uit en toen werd het weer stil

naar 30 minuten had ik opgehangen

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar weken geleden werd ik ook altijd gebeld door een onbekend nummer. Op een of andere manier slaagde ik er altijd in om niet op te pakken :puh:, want ik werd altijd gebeld als men GSM afstond, pech voor hen dus. Doordat ik onbewust nooit opnam is het gestopt.

Dus ik zou zeggen MidnightMayhem, pak gewoon niet meer op.

Anders kan je eens bij Proximus langsgaan in de Kattestraat, maar die gaan je niet verder kunnen helpen denk ik. (Ik woon ook in Aalst btw, vandaar dat ik de locatie weet.)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...