MegaPilot Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Wat stond er dan in die 138 smsjes?? Ik heb er zelf eigenlijk nooit last van, ik geef mijn nummer nooit aan onbekende.. Alsof wij dat wel doen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Wat stond er dan in die 138 smsjes?? Ik heb er zelf eigenlijk nooit last van, ik geef mijn nummer nooit aan onbekende.. Al mijn opties die ik in mijn telefoon heb; bleutteut, (bluetooth), inbox etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Het bandje zegt: Vermeulen, kom nu naar huis. Nee, ik wil géén twijfels, kom nu naar huis. En direct na de s begint het opnieuw, op dezelfde toonhoogte. Ik krijg er kippenvel van. Ik werd eens gebeld, nam op, en een robotstem ging zo: You have won a cruise. Ik heb geen zin om het hele topic door te lezen, dus sorry als dit al gezegd is, maar dat van die cruise is een truc om op jou kosten naar dure buitenlandse nummers te bellen. Wordt vaak gebruikt door Afrikanen. Hoe ze het precies doen weet ik ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 ik werd zo vaak gebeld door reclame en toen ik het zat was heb ik gevraagd hoe ze aan me nummer komen en toen zijden ze dat ze het van de provider kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 Mijn vader kreeg steeds smsjes van een 4 cijferig nummer. 1e sms: Welke kleur hebben de smurfen? 2e sms(zonder dat mijn vader een antwoord inzond): uw antwoord is fout. het is blauw En bij die smsjes stond er onderaan dat elk ontvangen en verzonden bericht geld koste! En ook sms stop om dit te stoppen. Dat hebben we uiteindelijk maar gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.