Crappy-Apple Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ik heb sa op playstadion uitgespeelt nu ga ik het doen op pc maar de vraag is er is een misie dat je in de legerbasis moet inbreken na de misie kan je er niet meer in vond ik heel spijtig :angry: zou dit ook zo zijn op pc want ik wil veel meer in de basis binen het is zo groot ondergronds als het niet zo is kan er dan iemand een mod maken voor in de basis ondergronds te gaan :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ik heb sa op playstadion uitgespeelt nu ga ik het doen op pc maar de vraag is er is een misie dat je in de legerbasis moet inbreken na de misie kan je er niet meer in vond ik heel spijtig :angry: zou dit ook zo zijn op pc want ik wil veel meer in de basis binen het is zo groot ondergronds als het niet zo is kan er dan iemand een mod maken voor in de basis ondergronds te gaan :lol: dat kan, via de blue hell... gebruik zoekfunctie voor meer info daarover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) wat is de blue hell :ph34r: :ph34r: Bewerkt: 20 juni 2005 door hydra-hunter-cheata Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) daarvoor zei ik dus dat je de zoekfunctie moest gebruiken :blink: @ The Godfather: Sorry, je hebt gelijk... Bewerkt: 20 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 hij vraagt of daar een modification voor is (dus niet door de blue hell). misverstandje verholpen. voor zo ver ik weet is die er (nog) niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.