rico133 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Hey guys, ik heb gta iv opnieuw geherinstalleerd en als ik hem nu wil op starten, staat er reageert hij niet meer. help!! bvd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Al opnieuw geinstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rico133 Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Al opnieuw geinstalleerd? ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Al opnieuw geinstalleerd? ja Ook nadat de error kwam? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rico133 Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Al opnieuw geinstalleerd? ja Ook nadat de error kwam? ja ik heb hem al 3 keer opnieuw geinstalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 voer je het spel wel als administrator uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rico133 Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 voer je het spel wel als administrator uit? ja ik heb alles al geprobeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Post je systeem-specificaties eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Post je systeem-specificaties eens. Dat heeft niks te maken met die error code. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Ik weet de error-code niet. Kun je die error- code posten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Ik weet de error-code niet. Kun je die error- code posten? Hey guys, ik heb gta iv opnieuw geherinstalleerd en als ik hem nu wil op starten, staat er reageert hij niet meer. De error code is dus waarschijnlijk: GTA IV Werkt niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Dus je krijgt geen Error-code maar hij sluit gewoon af? Dan kan ik je niet helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.