Xboxjah Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Hiya mensen, Ik wil even weten, voor de mensen die het al gedaan hebben, wat jullie vonden van de missie Roman's Holiday in Lost and Damned, Ik vond het niet zo leuk want Roman is eigenlijk wel aardig, hij komt vriendelijk over, en in gewone GTA IV is ie ook vet aardig enzo, met z'n taxibedrijf Wat vinden jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Ik vind dat hier geen topic voor nodig is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Als ik het goed snap uit jou onduidelijke hoofpost vind jij Roman aardig maar vind je de missie Roman's Holiday niet zo leuk? Misschien helpt het al maak je je hoofdpost wat duidelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Ik vind roman ook 1 van de aardigste personages van gta. maar om er gelijk een topic over te maken. gaat wel heel erg ver of niet ? Verder zou ik geen problemen hebben met deze missie Bewerkt: 18 april 2010 door harry1985 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xboxjah Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Nja t was maar n vraag, Kwist niet waar ik t anders moest posten, Er is geen Off Topic iets voor GTA IV dus, Kwou alleen weten wat jullie van die missie vonden Bewerkt: 18 april 2010 door Xboxjah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 zo dat is lang geleden dat ik die missie heb gespeeld (xdoos) maarja.. je kunt dit beter is een openlijk TLAD topic plaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 ik vind die missie maar raar hoezo moet johny eigenlijk eerst malc opbellen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 ik vind die missie maar raar hoezo moet johny eigenlijk eerst malc opbellen ? omdat hij nog maar een paar vrienden had. en malc ging hij de laatste tijd veel mee om Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xboxjah Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 ik vind die missie maar raar hoezo moet johny eigenlijk eerst malc opbellen ? omdat hij nog maar een paar vrienden had. en malc ging hij de laatste tijd veel mee om En hij wou The Lost er niet bij betrekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 'peling'....... anyhow....wat n onzin dit net zoals mijn antwoord....was niet nodig geweest, maar aangezien iemand het nodig vond onzin te posten, reageer ik met onzin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 En hij wou The Lost er niet bij betrekken The Lost doet niet aan kidnapping. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 En hij wou The Lost er niet bij betrekken The Lost doet niet aan kidnapping. hoe kom je daarbij. Bron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 En hij wou The Lost er niet bij betrekken The Lost doet niet aan kidnapping. Nee hij doet het gewoon om geruchten te voorkomen hij wil niet dat ze in het clubhouse weten dat hij ashley uit de miserie moet halen (biker mentaliteit die mannen willen niet onder de sloef liggen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.