Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Hoi, Ik heb al een hele tijd problemen met mijn toetsenbord; vaak als ik iets typ, kan het zijn dat dat streepje (van het typen) ineens naar boven springt. Vaak verandert tekst dan, bijvoorbeeld als ik dit voorbeeldje heb: n kat Ik ga naar huis met mij Zoiets bedoel ik dan: die cursor gaat terug naar boven. Enig idee hoe die kan? Ik heb een laptop, dus een vaste toetsenbord. Verder beschik ik over Windows Vista Home Basic, maar dat doet er niet toe lijkt me... Mvg Grand Theft Auto TOM PS: ik zeg dit nu pas, omdat ik zeker wilde weten of het ging irriteren... Bewerkt: 18 april 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
R-fl3x Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 misschien eens kijken in: configuratiescherm\toetsenbord snuffel daar wat rond, misschien vind je iets. idd, ik heb geheel hetzelfde probleem gehad. als ik mijn computer heropstarte, kon ik weer normaal typen. suc6! Ice Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Ik kom met het typen op een laptop toetsenbord bijna altijd met mijn duim op het touch pad, waardoor de cursor dus gaat naar de plek waar de muis staat en je dus een vorige zin helemaal verkracht. Is dat het niet misschien? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Niks werkt... Heb bij Configuratiescherm gekeken, maar niks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.