Vice-King Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 een pikanto! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 (Broodje) Frikadel pinda! En een broodje bamischijf speciaal wil er ook altijd wel in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Een Kwekkeboom kroket . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Broodje hamburger van de snackbar of een Chicken Sensation van de Macdonalds Bewerkt: 21 april 2010 door Royboow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 als ik een keer te laat thuis ben en geen eten krijg van me ouders en heb 1 of 2 euro op zak dan koep ik zo'n goedekope magnetron hamburger. die dingen zijn echt zo lekker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 De Hot Chilli Corner! Helaas niet meer te krijgen omdat hij te weinig werd verkocht weet iemand waar je hem nog kan halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 als ik een keer te laat thuis ben en geen eten krijg van me ouders en heb 1 of 2 euro op zak dan koep ik zo'n goedekope magnetron hamburger. die dingen zijn echt zo lekker Jezus welke ouders heb jij dat ze je geen eten geven ookal kom je te laat thuis? OT:telt sushi als snack?Zoja dan is dat het en geen frikandel speciaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klotskop Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Frikandel!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Een hamburger van de Mcdonalds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 pff, verschillend; de ene keer vind ik dit reuze lekker, de andere keer dat... er steekt er niet continu eentje bovenuit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 (bewerkt) Patat speciaal. Cheeseburgers bij de Mac. Broodje Bakpao. Genoeg dus. Bewerkt: 7 mei 2010 door Deluxo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 De BIG-MAC van de MCdonalds. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Bamischijf vind ik ook zo verekte lekker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Ik heb ooit in Oostenrijk een echte gigantische lekker appel op, hij was lokaal gemaakt en helemaal rood. En heerlijk verfrissend en zoet, was ook wel te hopen want hij koste 3 euro per stuk. Dat was echt lekker toen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Een Smuller! Zo'n broodje kip uit de muur op het station. Waarschijnlijk alleen lekker als je ECHT HEEL VEEL honger hebt, maar ik koop er ook alleen een als ik ECHT HEEL VEEL honger heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.