ietsAnders0 Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Kroket broodje XXL van 2 euro! Echt goddelijk, net nieuw geloof ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Ik vind die hamburgers/cheeseburgers van de MC Donalds altijd lekker (ze vullen niet ) , maar er zijn nog genoeg dingen die ook lekker vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Cheeseburger bij de McDonald's Kaasbroodje bij de HEMA Mijn god, wat zijn die goddelijk lekker. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Sinds kort ben ik verslaafd aan de kipwraps met honingmosterd saus van de mac . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) Goulash Kroket Panini (Big Mac) Bewerkt: 7 mei 2010 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2010 Tegenwoordig ben ik echt verslaafd aan. de heinz tomatenketup chips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) Cheeseburger bij de McDonald's Kaasbroodje bij de HEMA Mijn god, wat zijn die goddelijk lekker. Mvg, Flitskikker Van die laatste uit je lijstje heb ik vorig jaar een voedselvergiftiging opgelopen , nu heb ik een soort: Eten van de HEMA fobie Kip nuggets van MC Donalds zijn ook onwijs lekker Bewerkt: 7 mei 2010 door Metal-Bullets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 een vetvrije nogareep nee een halve meter speciaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Een enorme hamburger van vijftien euro, met tomaatjes, gesmolten kaas, sla, heerlijke saus et cetera. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zwerver Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 dé kroketburger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 dé kroketburger Wereldberoemd in Nederland! Of bedoel je de McKroket niet? Ik vind die saus in ieder geval niet echt lekker. Heb liever een Cheeseburger of Quarter Pounder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zwerver Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 dé kroketburger Wereldberoemd in Nederland! Of bedoel je de McKroket niet? Ik vind die saus in ieder geval niet echt lekker. Heb liever een Cheeseburger of Quarter Pounder. die van mij komt uit de frituur, geen idee of die exact hetzelfde is smaakt naar bitterballen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nassim. Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Frikandel broodje bij de Bakker Bart. <3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Frikandel broodje bij de Bakker Bart. <3 Ook heerlijk.Ik ga voor de 1 euro burger van de Mac. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Chocolade reep met stukjes speculaas erin. Te krijgen bij Hearv94. Geweldig . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.