PorZ19 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Kroket broodje XXL van 2 euro! Echt goddelijk, net nieuw geloof ik waar kan je die halen? een broodje kroket of frikandel gaan er altijd wel in. ook lekker Patatje Pinda Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Koekjesijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 een pittige Mexicano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 Kroket broodje XXL van 2 euro! Echt goddelijk, net nieuw geloof ik waar kan je die halen? een broodje kroket of frikandel gaan er altijd wel in. ook lekker Patatje Pinda Bij de anytyme, is een snack catera Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 Kroket broodje XXL van 2 euro! Echt goddelijk, net nieuw geloof ik waar kan je die halen? een broodje kroket of frikandel gaan er altijd wel in. ook lekker Patatje Pinda Bij de anytyme, is een snack catera nog nooit van gehoord maar ja wat ook lekker is een broodje hamburger of kipsate stokken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Al ik uit ben van school ga ik meestal naar de keurslager om een broodje warm vlees! En die van ook best lekker! Bewerkt: 19 mei 2010 door folkerthoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) of zo'n lekker goedkoop sate aan een stokje en dan op brood gewoon goddelijk Bewerkt: 19 mei 2010 door Vice-King Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Playah Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2010 Zelf gemaakte loempia's mmmm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 eigenlijk zijn de goedkoopste en ongezondste dingen het lekkerst :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 Een 'Triple Whopper' bij de Burger King in Miami. Daar zijn zo zoveel lekkerder dan bij ons hier in Nederland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 Superchips Paprika (Lays) <3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Playah Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 vd week de mora 'vulcano' gehad mmm die is ook goed lekker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Ik heb ooit in Duitsland de Deluxe Cheeseburger gehad. Deze kostte 1 euro, en ik heb er 8 gegeten. Ze zijn bijna hetzelfde als de normale cheeseburgers, alleen zonder die ranzige saus met uitjes en een verpaupert stukje augurk. Nee, hier zat sla op, tomaat, en een heerlijke romige saus. Helaas kennen ze deze snack in Nederland nog niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2010 Tuc Koekjes ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2010 Ik an het niet zo 1,2,3 herinneren maar het moet iets met de Mac Donalds te maken hebben of in die richting Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.