FrankDangerz Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2010 Dat denk ik wel ja, geeft toch niet ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2010 Chili Corner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2010 Dat denk ik wel ja, geeft toch niet ? Try it out. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2010 Dat denk ik wel ja, geeft toch niet ? Try it out. Haha ja Wat ik net heb gedaan: Eerst de bevroren frikandel een minuutje in de magnetron, daarna in het tosti ijzer. En het was nog lekker ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2010 Dat denk ik wel ja, geeft toch niet ? Try it out. Haha ja Wat ik net heb gedaan: Eerst de bevroren frikandel een minuutje in de magnetron, daarna in het tosti ijzer. En het was nog lekker ook Had ook eens een frikandel in de magnetron gedaan toen ik klein was maar toen was dat ding zo slap als ik weet niet wat . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2010 (bewerkt) - De 1 euro burger van de MC Donalds Bewerkt: 8 oktober 2010 door grandtheftauto... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2010 Mijn voorkeur gaat nog altijd voor de Tuc-koekjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 tja... eigenlijk te moeilijk om 1 op te noemen... de ene keer smaakt het ene lekkerder dan het andere... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.McShizzle Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Broodje kebab met een klein beetje sambal. Perfect! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Poeh. Moeilijk om een keuze te maken. Op woensdag is er bij os in de wijk altijd een markt, en daar staat een bakker die heerlijke ham-kaasbroodjes verkoopt. Even een minuutje in de magnetron, en je weet niet wat je meemaakt. Ze hadden wat mij betreft wel wat groter mogen zijn. Verder was ik dol op Doritos. Maar dat in combinatie met een biertje en lichte misselijkheid levert geen aangename resultaten op. Sindsdien heb ik ze nooit meer gegeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 De lekkerste snack wat mij betreft is het speciaaltje van de Febo. Eerder op de middelbare school op vrijdagmiddag vaste prik. Eerst de kroeg in en dan na afloop een speciaaltje uit de muur, heerlijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2010 Mora Hamburger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 Quarter pounder bij de MC donalds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2010 Oja broodje kebab met knoflooksaus. Heerlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2010 Lays Pepperoni ... omg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.