Jump to content

xbox 360 arcade? Online?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wilde eerst een Arcade kopen, maar toen heb ik toch de Elite gekocht, omdat je daar inderdaad beter mee online kunt. Ik heb zelfs een keer gehoord dat je helemaal niet met de Arcade online kunt. Ik weet wel zeker dat je met de Elite beter online kan.

Bewerkt: door jimmiefitz
Geplaatst:

Ik wilde eerst een Arcade kopen, maar toen heb ik toch de Elite gekocht, omdat je daar inderdaad beter mee online kunt. Ik heb zelfs een keer gehoord dat je helemaal niet met de Arcade online kunt. Ik weet wel zeker dat je met de Elite beter online kunt.

\

Thanx dank kijk ik voor elite

Je kan prima online met een Arcade, je zult dan alleen een Xbox Live Silver of Gold account aan moeten maken, waarbij de laatste 34 euro per jaar kost, terwijl Silver gratis is. Met Silver kan je leadboards bekijken en sommige gratis dingen downloaden, met Gold kan je alles wat Xbox Live aanbied.

Het maakt niet uit of je een Arcade, Premium, Pro of Elite hebt: je kan er evengoed mee online.

@hierboven: alle Xboxen zijn gelijk qua 'vermogen'. Bullshit dus.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Omdat de vraag denk wel beantwoord is ga ik maar in dit topic verder voor een andere vraag..

Ik wil een xbox kopen, maar ik weet niet of ik de elite of de arcade moet kopen. Ik ben zelf een casual-gamer zit er ongeveer 1 tot 2 uur achter per dag. Ik wil online, ik wil soms ook weleens iets downloaden als een demotje. Welke zou ik dan kopen, want voor mij is de arcade veel goedkoper

Geplaatst:

Omdat de vraag denk wel beantwoord is ga ik maar in dit topic verder voor een andere vraag..

Ik wil een xbox kopen, maar ik weet niet of ik de elite of de arcade moet kopen. Ik ben zelf een casual-gamer zit er ongeveer 1 tot 2 uur achter per dag. Ik wil online, ik wil soms ook weleens iets downloaden als een demotje. Welke zou ik dan kopen, want voor mij is de arcade veel goedkoper

dan zal ik niet gaan voor de arcade want daar zit maar 256mb opslag een demo is zo 700mb/1gb dat past niet! op een elite is het 120GB en bij wat duurdere versies 250GB. daar kan genoeg op

Geplaatst:

dan zal ik niet gaan voor de arcade want daar zit maar 256mb opslag een demo is zo 700mb/1gb dat past niet! op een elite is het 120GB en bij wat duurdere versies 250GB. daar kan genoeg op

Je kan prima een losse HDD kopen voor een paar tientjes extra.

Geplaatst:

De vraag is: hoeveel tientjes? Want voor je het weet ben je met Arcade + HDD nog duurder uit dan Elite.

Geplaatst:

Het maakt niet uit of je een Arcade, Premium, Pro of Elite hebt: je kan er evengoed mee online.

De Pro en Premium zijn niet meer te koop in Nederland.

Geplaatst:

De vraag is: hoeveel tientjes? Want voor je het weet ben je met Arcade + HDD nog duurder uit dan Elite.

Dat maakt volgens mij niet zoveel uit, ik ga denk voor de arcade en dan kan ik er altijd als ik wil nog een hdd bij kopen..

Als je een Arcade met een 120GB HDD koopt ben je nog steeds 10 euro goedkoper uit. Hoe dit kan? Er zitten veel extra accesoires bij de Elite: een headset, 2 controllers, 3 maanden Xbox live Gold, een HDMI en component kabel en een ethernet kabel. En de Elite ziet er (tenminste, dat vind ik) een stuk vetter uit.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Ik heb mijn keuze gemaakt, ik ga voor de arcade, omdat ik geen gamer ben die er 5 uur per dag achter dat ding zit.. En ik eigenlijk alleen oline hoef om oline te spelen.. Ik weet dat ik xbox live gold moet kopen

Geplaatst:

Ik heb mijn keuze gemaakt, ik ga voor de arcade, omdat ik geen gamer ben die er 5 uur per dag achter dat ding zit.. En ik eigenlijk alleen oline hoef om oline te spelen.. Ik weet dat ik xbox live gold moet kopen

Koop het dan wel bij de goedkopere sites, dat is even zoeken maar het loont wel want Xbox Live Gold 12 maanden hoeft maar 35 euro te kosten, i.p.v. 50.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...