Jump to content

xbox 360 arcade? Online?

Recommended Posts

Geplaatst:

Het maakt niet uit of je een Arcade, Premium, Pro of Elite hebt: je kan er evengoed mee online.

De Pro en Premium zijn niet meer te koop in Nederland.

Oh, jawel. Pro nog wel hoor. Ik heb zelf een Pro. Ik heb genoeg ruimte Pro = 60 GB, als ik demo's download speel ik hem en haal ik hem er na het spelen weer af. 60GB is genoeg. Naar mijn weten.

Geplaatst:

Het maakt niet uit of je een Arcade, Premium, Pro of Elite hebt: je kan er evengoed mee online.

De Pro en Premium zijn niet meer te koop in Nederland.

Oh, jawel. Pro nog wel hoor. Ik heb zelf een Pro. Ik heb genoeg ruimte Pro = 60 GB, als ik demo's download speel ik hem en haal ik hem er na het spelen weer af. 60GB is genoeg. Naar mijn weten.

De pro is niet meer te koop in winkels.

Geplaatst:

Ik heb mijn keuze gemaakt, ik ga voor de arcade, omdat ik geen gamer ben die er 5 uur per dag achter dat ding zit.. En ik eigenlijk alleen oline hoef om oline te spelen.. Ik weet dat ik xbox live gold moet kopen

Ja maar je kunt dan maar 3 games fz spelen online...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb mijn keuze gemaakt, ik ga voor de arcade, omdat ik geen gamer ben die er 5 uur per dag achter dat ding zit.. En ik eigenlijk alleen oline hoef om oline te spelen.. Ik weet dat ik xbox live gold moet kopen

Ja maar je kunt dan maar 3 games fz spelen online...

Je kan prima online met een Arcade, je zult dan alleen een Xbox Live Silver of Gold account aan moeten maken, waarbij de laatste 34 euro per jaar kost, terwijl Silver gratis is. Met Silver kan je leadboards bekijken en sommige gratis dingen downloaden, met Gold kan je alles wat Xbox Live aanbied.

@hierboven: alle Xboxen zijn gelijk qua 'vermogen'. Bullshit dus.

Wat bedoel je daar mee?? fz??

Volgens Galiorix kan arcade gewoon online

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
  • 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een Arcade , maar heb alles erbij gekocht.

Ik heb nu een 'Elite' alleen in het wit :schater: (Met alles wat ik appart heb gekocht dan he)

En je kan prima online met alle spellen dus Galiodinges heeft gelijk. :dans:

Bewerkt: door GrandTheftAuto-Jooriie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...