Casss Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Hallo iedereen. Ik heb op dit moment geen cent te makken maar over een maand ben ik jarig. Ik wou graag een nieuwe PC maar zag daar toch van af omdat ik het toch een beetje zonde vind om een een nieuwe PC te kopen alleen omdat ik de nieuwe games wil spelen! Dus ik dacht: Zou een XBox of een PS3 een goed idee zijn? Mijn eerste idee was: Als ik deze Xbox koop en de harde schijf uit mijn externe hardeschijf ding haal en in de Xbox stop, heb ik goedkoop een Xbox met 150 gig. Is dit mogelijk? Ook hoef ik niet per sé de extra dingen bij de PS3 te hebben zoals blu-ray. Kunnen jullie me helpen?
Jimmiefitz Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Ik zou een PS3 kopen als je echt van GTA houdt, want Sam Houser heeft gezegd dat de volgende GTA waarschijnlijk te groot wordt voor de 360.
Visser23 Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Er zijn nu wel genoeg topics over. Lees de volgende maar even door: Xbox kopen? PS3 kopen? PS3 kopen? Xbox360 of PS3?
Recommended Posts