mink Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Ik heb een hele goeie tip voor iedereen. Als je veel informatie op wil zoeken over wapens en flying rats en meer dan moet je naar een internet café gaan en dan naar de website: www.whattheydonotwantyoutoknow.com Ik weet niet of je hier ook kunt zien welke flying rats je nog moet maar het is wel heeeeel handig. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Ik heb een hele goeie tip voor iedereen. Als je veel informatie op wil zoeken over wapens en flying rats en meer dan moet je naar een internet café gaan en dan naar de website: www.whattheydonotwantyoutoknow.com Ik weet niet of je hier ook kunt zien welke flying rats je nog moet maar het is wel heeeeel handig. als je ook eens op de website "www.wikigta.org" gaat (is tevens een alternatief van dit forum ) en daar GTA4 in de linkerkolom pakt, dan TW@ zul je ook een lijst vinden met websites, waaronder ook WWW.WHATTHEYDONOTWANTYOUTOKNOW.COM. zo even weer mijn zegje gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.