Jump to content

Stowaway


Gamer_R

Recommended Posts

Hallo ik heb een vraag.

Ik zit bij de missie van torano of hoe die kerel heet. :huh:

Ik moet met me moter achter dat vliegtuig aan.

als ik aan boord ben doe ik alle mannetjes dood slaan of met de brandblusser dood spuiten :rolleyes:

Maar er staat dat ik een bom moet plaatsen maar vindt nergens waar ik het moet plaatsen :o :o

bedank voor de hulp greets Gamer_R :ph34r:

ps. ik heb de xbox versie van gta maar denk niet dat het veel verschil maakt :(

Edit 1:/

Mensen wil ut graag weten wil die missie vandaag nog halen. :angry: :angry:

Bewerkt: door Gamer_R
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ekkiej

    11

  • Jowx

    8

  • Van the Man

    6

  • Disturbed

    5

Wii weet hoe k bij de missie stowaway van toreno in dat vliegtuig kan rijden,,? :unsure: als dat sow Ss zal het mooi zijn als jullie dat weten :rolleyes:

in een keer met plankgas weg rijden rechts van het vliegtuig blijven zodat je de tonnen ontwijkt, en als je dicht genoeg bij het vliegtuig bent ga dan vlak na een lading tonnen die gedropt worden het vliegtuig in. zo deed ik het ook ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wii weet hoe k bij de missie stowaway van toreno in dat vliegtuig kan rijden,,? :unsure: als dat sow Ss zal het mooi zijn als jullie dat weten :rolleyes:

Het wil nog egt niet lukken dii vliegtuig vliegt nog steeds weg

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer gewoon weg zo vlug mogelijk te rijden langs de rechterzijde van het vliegtuig en probeer gewoon dat vliegtuig in te rijden. Je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk dat er juist op het ogenblik dat je het vliegtuig inkan dat er geen tonnen uitvallen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer gewoon weg zo vlug mogelijk te rijden langs de rechterzijde van het vliegtuig en probeer gewoon dat vliegtuig in te rijden. Je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk dat er juist op het ogenblik dat je het vliegtuig inkan dat er geen tonnen uitvallen ;)

Waarom zeg je precies hetzelfde als mij <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit nog een klein verschilletje op ;) Gij zegt dat je moet wachten tot er geen tonnen meer uitkomen. Ik zeg dat je het gewoon op goed geluk moet doen en het is meestal zo dat het werkt ;)

LOL

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit nog een klein verschilletje op ;) Gij zegt dat je moet wachten tot er geen tonnen meer uitkomen. Ik zeg dat je het gewoon op goed geluk moet doen en het is meestal zo dat het werkt ;)

LOL

je zegt in principe hetzelfde als mij :angry:

als iedereen hetzelfde gaat zeggen en 1 woord eruit laat of erbij zet wordt het hier een puinhoop ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij zijn die tonnen het probleem niet, die kan ik wel ontwijken, maar dat vliegtuig is zo ontiegelijk snel dat ik m op de motor nooit van z'n leven in kan halen. Zijn er nog speciale trucs om sneller te gaan ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij zijn die tonnen het probleem niet, die kan ik wel ontwijken, maar dat vliegtuig is zo ontiegelijk snel dat ik m op de motor nooit van z'n leven in kan halen. Zijn er nog speciale trucs om sneller te gaan ofzo?

Misschien ben je te langzaam bij het vliegtuig omdat je te veel stuurt om de tonnen te ontwijken. probeer in 1 rechte lijn langs de rechterkant van hetvliegtuig/de tonnen rijden. en als je de kans ziet om erin te komen in 1 keer richting het vliegtuig gaat, en er dus ook in. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...