Kraay Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 @Jowx: als jij zo door blijft gaan wordt het oook een puinhoop... Ontopic: de Walkthrough al bekeken? en zoals de rest zegt moet je het ook doen gewoon vollegas geven zonder te sturen of wat dan ook en dan als je in de buurt komt dat vliegtuig proberen in te rijden.... voor de rest zul je het toch zelf moeten doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 @Jowx: als jij zo door blijft gaan wordt het oook een puinhoop...Ontopic: de Walkthrough al bekeken? en zoals de rest zegt moet je het ook doen gewoon vollegas geven zonder te sturen of wat dan ook en dan als je in de buurt komt dat vliegtuig proberen in te rijden.... voor de rest zul je het toch zelf moeten doen ja ho ho :angry: ik geef hem een advies hoe hij die missie moet uitspelen. jij zegt dat ik er een puinhoop van maakt en dan ga je zeggen dat hij het met het gegeven advies moeten doen. in 1 woord: spam :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Van the Man Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik snap er echt geen bal meer van, ALLES heb ik geprobeerd, linkerkant, rechterkant, voorover en achterover leunen, overdag en 's nachts, ik heb gewacht tot de zandstorm voorbij was maar ik kom dat *&^@#! vliegtuig niet in. Ik heb er genoeg van, ik ga ff afreageren op burgertjes. AAAAAARGH :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik snap er echt geen bal meer van, ALLES heb ik geprobeerd, linkerkant, rechterkant, voorover en achterover leunen, overdag en 's nachts, ik heb gewacht tot de zandstorm voorbij was maar ik kom dat *&^@#! vliegtuig niet in. Ik heb er genoeg van, ik ga ff afreageren op burgertjes. AAAAAARGH :angry: zet de savegame is op internet dan kan ik em probere ik heb em al gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Van the Man Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik snap er echt geen bal meer van, ALLES heb ik geprobeerd, linkerkant, rechterkant, voorover en achterover leunen, overdag en 's nachts, ik heb gewacht tot de zandstorm voorbij was maar ik kom dat *&^@#! vliegtuig niet in. Ik heb er genoeg van, ik ga ff afreageren op burgertjes. AAAAAARGH :angry: zet de savegame is op internet dan kan ik em probere ik heb em al gehaald Als je het niet erg vindt wil ik m eigenlijk zelf halen. Ik zal nog een beetje aanklooien en dan kan ik m altijd nog online gooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 gewoon schuin eropafgaan, tot je dicht genoeg erbij bent (dat is aan het einde van de baan VLAK voordat hij opstijgt) en dan erin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Weer ff Ontopic: Ik deed een wheelie toen ik wegreed, dan trek je volgens mij sneller op en dan PROBEREN 1 rechte lijn te rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Van the Man Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Je hoeft toch niet je Bike Skill helemaal vol te hebben? Lijkt me niet dat dat scheelt qua snelheid... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Je hoeft toch niet je Bike Skill helemaal vol te hebben? Lijkt me niet dat dat scheelt qua snelheid... nee dat hoeft niet Toen ik het haalde was m'n bike skill bijna niets :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ekkiej Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 jah mah k kan het nog nii halen k heb ook van alles geprobeert ! hoe moet juh dii savegame dan hier opzetten dat jij dan dii voor mij haalt ? :o en alleen dat dan he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ekkiej Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 jah k kom er ook nii in hoor in dat vliegtuig dat Ss vaet stom k heb dii missie wel 5 keer gedaan maar wil niet likken <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 gwn in 1 lijn erop afgaan, en even uitwijken voor die kerel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 En op het laatste beetje voorzichtig zijn met die dozen dat uit dat vliegtuig rollen en dat zal het je wel lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Gewoon recht op de ventjes die staan te schieten afrijden en ondertussen zelf ook schieten vanop die moto, dan links rijden (naast die pakjes), en als er juist een pakje uitvalt vlug binnenrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ekkiej Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 nou..pff.. lukt nog steeds niet hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.