Jump to content

Stowaway


Gamer_R

Recommended Posts

Blijven proberen het moet je wel lukken hoor.

Denk aan de tips die we gezegd hebben en ooit komt er dag dat het je zal lukken

.

Of doe eens iets anders en doe het dan nog eens dan heb je meer kans op slagen denk ik.

Succes ermee. Pm me wanneer dat het gelukt is ;)

Bewerkt: door Renne
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ekkiej

    11

  • Jowx

    8

  • Van the Man

    6

  • Disturbed

    5

Volgens mij komt het gewoon door mijn comp, het vliegtuig schokt een beetje, rijdt eerst vloeiend weg maar ineens PAF is ie een stukkie verder. Dat zal het wel zijn, ik heb de savegame naar een vriend gestuurd die zat er na 2 pogingen in.

Of ben ik nou zo'n mislukte gamer...

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen met een PC: snel blijven drukken op de 'UP' toets, zo maak je meer vaart op de motor.

Je bedoelt, blijven drukken zoals je op de sprintknop moet ''blijven drukken'' (dus niet vasthouden) om een super sprint te krijgen? Dat heb ik net even uitgeprobeerd, maar daar gaat de motor niet sneller door, eerder een stuk langzamer...

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik heb ook hetzelfde probleem, en ik heb alles al geprobeerd,

maar eerst dan gaat die vliegtuig nog niet zo snel, maar na 4 sec. gaat ie in zo´n blureffect heel snel naar voren, zodat ik nooit bij hem kan komen..

iemand nog tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet welke knop gas geven is op de pc. Maar die moet je al inhouden als het filmpje begint zodat je meteen weg bent. Op de ps2 moet je dan je linker analoge stick een beetje naar houden zodat cj naar voren leunt en sneller gaat. Ook weer niet te veel want dan komt ie weer omhoog. Zo naar voren leunen zal op de pc wel gewoon pijltje omhoog zijn. Als je dan in eht vliegtuig bent schakel je alle ventjes uit en jat je van een iemand z'n parachut als die dood is. Je hebt dan automatisch bommen bij je. Gooi er gewoon ergens een en loop naar de achterkant waar je met de motor bent ingereden. Pak je onsteker, laat hem ontploffen en spring meteen daarna het vlieguig uit.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik hield de ''w'' knop al ingedrukt, en op de ps2 was ie heel makkelijk en was ik er zo in, maar op de pc ga ik ook een beetje zakkken, zodat ik meer vaart maak, maar het werkt gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

`Jup, gelijk bij de start het gasgeef-knopje indrukken (Ik heb 'm op PS2 dus ik weet niet of dat bij jou ook de X is ) En een beetje links van de barrels rijden. Daarna vol gas de laadklep in (In het vliegtuig nog steeds op letten voor de tonnen)

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder cheat kan deze missie vplgens mij niet op de PC. Als ik vol gas geef en dan constant blijf drukken op de 'up' toets dan kom ik bij 't vliegtuig, maar als ik er dan in wil klap ik van de motor af. Toch maar ff gecheat. Alles even trager laten lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

het kan natuurlijk ook zonder cheaten, maar het wil nog steeds niet luken..

ik heb dit nog nooit megemaakt dat het zo vaak mislukt...

heeft iemand een goede tip, i.p.v. ''op up drukken'', want dat werkt ook niet...iig bedankt iedereen die heeft gebrobeerd te helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...