Jarno91 Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Als ik het spel wil opslaan krijg ik de melding "Save Failed. Please check your storage device and try again." Weet iemand hoe ik dit kan oplossen EDIT: Iedere keer na een paar missies te hebben gespeeld krijg ik die melding dat ik niet kan opslaan en als ik EFLC afsluit krijg ik een melding van Windows dat het spel niet meer reageert Bewerkt: 18 april 2010 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 XBOX, PS3 of PC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Gemod? Origineel/niet origineel? Genoeg ruimte op je hardeschijf waar de map "Mijn Documenten" staat? Al een herinstallatie geprobeerd? Bewerkt: 18 april 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Nee niet gemod Heb hem gewoon legaal Heb nog 150gb beschikbaar En ik heb hem al opnieuw geinstalleerd EDIT: Iedere keer na een paar missies te hebben gespeeld krijg ik die melding dat ik niet kan opslaan en als ik EFLC afsluit krijg ik een melding van Windows dat het spel niet meer reageert Bewerkt: 18 april 2010 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 voer je het spel wel als administrator uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Ik zal dat eens proberen maar dan zou ik er toch iedere keer last van moeten hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Nee juist niet . Door het spel als Admin te runnen zou het zich moeten oplossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Maar het werkt dus niet dat ik als admin opstart want ik kan nog steeds niet opslaan en ook geen savegame starten EDIT: Nu kan ik de savegame die zich automatisch opslaat na elke missie niet starten want dan krijg ik die melding. De gewone savegame die ik heb opgeslagen bij een savehouse kan ik deze keer wel starten. Als ik het spel afsluit krijg ik een nieuwe melding: EFLC FATAL ERROR: Unrecoverable fault - Please restart the game 142031104 Bewerkt: 18 april 2010 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.