Jump to content

Problemen sinds nieuwe patch


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Hoi, sinds de nieuwe patch van GTA IV er is, heb ik problemen met mijn GTA.

Mijn first person asi mod werkt niet meer.. Ik wordt gekoppeld aan cheaters in multiplayer, als ik ranked match wil doen zegt hij: "Mods aren't allowed in this game."

Ook gaat het Loading die tekst die oplicht gaat heel snel, en me spel is minder stabiel geworden.

Ik haal een lagere FPS, en steeds meer crashes, terwijl mijn spel hiervoor goed werkte.

Het gaat om de pc versie.

Zijn hier oplossingen voor? Alvast bedankt.

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Er is momenteel nog geen ASI loader die compitabel is met de laaste patch (1.0.6.0). Dat is de reden dat is de reden dat je modificatie niet wordt geladen, de ASI loader is immers niet geladen.

Dat de snelheid van het licht wat over de letters 'loading...' loopt verhoogd is, klopt. Dit is schijnbaar zo gemaakt in de laatste patch.

Probeer eens de -memrestrict fix toe te passen. Misschien dat je sinds deze patch last hebt gekregen van Memory Leaking.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt toch 1024mb ??

Waarom kies je dan die van 650 ?!

Ik snap jou niet hoor.

ik snap jou ook niet want het gaat meer om de settings. de line voor 1024mb kaarten helpt ook geen flikker, kan je net zo goed de line niet gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...