jvj Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Ik weet niet of dit topic juist staat. Ik wil dit liedje in een gtaiv versie. Je mag zelf stukjes bedenken. Ik vind het wel leuk. Bassie en Adriaan Bassie en Adriaan Dat zijn de beste vrinden Die je maar kan vinden Adriaan is acrobaat En Bassie zit vol kattekwaad Bassie en Adriaan Bassie en Adriaan Maar zie je Bassie gaan Dan komt Adriaan eraan... Mijn versie: Niko en Roman Niko en Roman Dat zijn de beste vrinden Die je maar kan vinden Roman is wegpiraat En Niko is een psychopaat Niko en Roman Niko en Roman Maar zie je Niko gaan komt Roman's taxi eraan Bewerkt: 18 april 2010 door jvj
TZG Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 als ik dit zo zie zou je toch niet denken dat je 19 jaar oud bent
Sprunk Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Kansloos... "Dan komt Adriaan eraan...": 7 lettergrepen "Dan komt Roman in zijn taxi eraan" 9 lettergrepen. Probeer het maar eens te zingen, lukt je dus mooi niet.
Cylas Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Tekst is wel leuk. Misschien beter laten klinken (niet dat ik het heb gehoord maar ik heb het zelf proberen te zingen) en misschien nog wat langer maken!
jvj Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2010 laatste zin is verkort. nu nog de audioclip binnenkort!
vice infernusX Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 srry maar dat lijkt me niet bepaald goed klinken als je evve doordenkt en dat liedje met GTA IV vergelijkt Net zoals TZG zou ik naar het zien hiervan ook niet zo snel denken dat je 19 bent
jvj Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Als jullie er zo over denken mag dit topic gesloten worden.
jvj Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Misschien een andere melodie? Bedenk er zelf maar eentje.
End Of The Riot Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Hoe ben je eigenlijk op dit idee gekomen?
jvj Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Hoe ben je eigenlijk op dit idee gekomen? In mezelf opeens, ik was aan het originele nummer aan het denken en plots verving ik het woord acrobaat door psychopaat en dan begon ik verder te denken... Het klinkt heel stom ja maar ik wou gewoon weten wat jullie ervan vonden.
Dutchy3010 Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Als jullie er zo over denken mag dit topic gesloten worden. Deal.
Recommended Posts