propje400 Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Hoi mijn beeld draait nogal in het rond als ik loop of auto rijd. Het lijkt wel of Nico stoned is. Is dit een fout in het spel dat ik moet oplossen of komt het door mijn pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Heb je het spel toevallig gedownload? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Dit heb ik ook wel eens gehad. Bij mij ging het weg toen ik wat mods verwijderde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
propje400 Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Dit heb ik ook wel eens gehad. Bij mij ging het weg toen ik wat mods verwijderde. Nee het is niet gedownload. En ik heb geen mods. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Al opnieuw geinstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Even het spel opnieuw activeren. Daar is schijnbaar iets fout gegaan en nu 'denkt' GTA dat je een illegaal exemplaar hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Ik zou allereerst even de laatste update installeren, dat zou het probleem moeten verhelpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Gebruik je misschien XLiveless? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 XLiveless kan er voor zorgen dat R* denkt dat je je game illigaal hebt, wanneer je game illigaal is kan je het spel wel spelen maar lijkt het alsof je veel bugs hebt, bijvoorbeeld dat Nico altijd dronken is. Als je geen XLiveless gebruikt zou je moeten kijken of de game opnieuw kan activeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.