LSDesign Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Het idee Het idee achter deze mod is dat ik de Turismo een wat chiquere look wil geven. Hoe ik dat ga doen kijk bij ''De mod'' sectie hieronder. De mod De mod gaat een mix worden tussen textureaanpassingen en modelaanpassingen. Deze mod geeft de Turismo's koplampen angel eyes (klikkerdeklikkerdeklik), de achterlichten krijgen een smoked effect (klikkieklik) en wat ik nog wil gaan toevoegen zijn wielen en een spoiler. modlijstje: -Spoiler (zometeen aan beginnen) -hele chique wielen (bijv. die van een Cognosenti) -Angel Eyes (klaar) -Smoked achterlichten (bijna klaar) Pics Origineel: http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Turismo_(GTA_IV).jpg Kritiek, reacties, tips etc. welkom . Bewerkt: 19 april 2010 door LSDesign Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 nice maar wat voor spoiler komt er op een hoge of een wat bescheide lage spoiler Reageren
Beagle Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Kan je misschien ook een foto laten zien van het origineel, want ik zie zelf nauwelijks verschil . Misschien omdat ik niet zo let op de koplampen, maar ik kan niet raten als ik het verschil niet weet. Reageren
LSDesign Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2010 nice maar wat voor spoiler komt er op een hoge of een wat bescheide lage spoiler Er komt een hele subtiele, bescheiden spoiler op van een DF-80 (of hoe je hem ook noemt ) Reageren
Rullez Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Naar mijn mening staat een spoiler niet echt heel chique en verpest het de hele achterkant hoe subtiel hij ook is Wel zien de lichten er goed uit, en misschien nog een idee voor de screenshots om de origineel er bij te doen Reageren
Twister24 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Mooi werk! Die lichten staan er echt prachtig bij! Wat boven mij al staat, die spoiler is meer een race-look en niet een chiquere look. Wat ook leuk zou zijn is bijvoorbeeld het dak iets lager maken, zoals bij de PMP. Dat is super vet! Reageren
Fezz Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Wordt zeker mooi! Ik kan niet wachten tot ie af is! Ik zet hem in EfLC. Reageren
Fezz Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 *Bumpiebump* *Dubbelpost* Ik kan niet wachten tot ie af is, ben je er nog mee bezig? Reageren
LSDesign Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 ja ik ben er nog mee bezig, alleen ik ben aan het proberen om de angel eyes nog realistischer te laten lijken, ook heeft ie nu een wit interieur . Reageren
Fezz Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Cool, de angel eyes zoals op dat plaatje met de BMW Reageren
timvl1 Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 zou je ook die uitlaten veranderen? dat zou em nog gaver maken bij vier uitlaten twee aan beide zijden. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 zou je ook die uitlaten veranderen? dat zou em nog gaver maken bij vier uitlaten twee aan beide zijden. dude je bumpt nu een topic dat ik weet niet meer dan een half jaar oud is. TIP: In het vervolg even kijken naar de laatste post wanneer die was. Welkom op GTAForum Reageren
LSDesign Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Even voor de duidelijkheid: ik ben gestopt met deze mod, aangezien ik GTA IV verwijderd heb en hem nou op de 360 heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.