Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het idee

Het idee achter deze mod is dat ik de Turismo een wat chiquere look wil geven. Hoe ik dat ga doen kijk bij ''De mod'' sectie hieronder.

De mod

De mod gaat een mix worden tussen textureaanpassingen en modelaanpassingen. Deze mod geeft de Turismo's koplampen angel eyes (klikkerdeklikkerdeklik), de achterlichten krijgen een smoked effect

(klikkieklik) en wat ik nog wil gaan toevoegen zijn wielen en een spoiler.

modlijstje:

-Spoiler (zometeen aan beginnen)

-hele chique wielen (bijv. die van een Cognosenti)

-Angel Eyes (klaar)

-Smoked achterlichten (bijna klaar)

Pics

GTAIV2010041815482627.bmp.png

GTAIV2010041815501346.bmp.png

GTAIV2010041815505971.bmp.png

GTAIV2010041815553604.bmp.png

Origineel:

http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Turismo_(GTA_IV).jpg

Kritiek, reacties, tips etc. welkom :tu: .

Bewerkt: door LSDesign
Geplaatst:

Kan je misschien ook een foto laten zien van het origineel, want ik zie zelf nauwelijks verschil :puh:. Misschien omdat ik niet zo let op de koplampen, maar ik kan niet raten als ik het verschil niet weet.

Geplaatst:

nice maar wat voor spoiler komt er op een hoge of een wat bescheide lage spoiler

Er komt een hele subtiele, bescheiden spoiler op van een DF-80 (of hoe je hem ook noemt :puh: )

Geplaatst:

Naar mijn mening staat een spoiler niet echt heel chique en verpest het de hele achterkant hoe subtiel hij ook is ;) Wel zien de lichten er goed uit, en misschien nog een idee voor de screenshots om de origineel er bij te doen ;)

Geplaatst:

Mooi werk! Die lichten staan er echt prachtig bij!

Wat boven mij al staat, die spoiler is meer een race-look en niet een chiquere look.

Wat ook leuk zou zijn is bijvoorbeeld het dak iets lager maken, zoals bij de PMP. Dat is super vet!

• 2 weken later...
Geplaatst:

ja ik ben er nog mee bezig, alleen ik ben aan het proberen om de angel eyes nog realistischer te laten lijken, ook heeft ie nu een wit interieur :) .

• 7 maanden later...
Geplaatst:

zou je ook die uitlaten veranderen? dat zou em nog gaver maken bij vier uitlaten twee aan beide zijden.

dude je bumpt nu een topic dat ik weet niet meer dan een half jaar oud is.

TIP: In het vervolg even kijken naar de laatste post wanneer die was.

Welkom op GTAForum :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid: ik ben gestopt met deze mod, aangezien ik GTA IV verwijderd heb en hem nou op de 360 heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...