Jump to content

peds in vriendinnen veranderen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De titel zegt het al een beetje, ik wil bepaalde peds in vriendinnen veranderen. Omdat ik geen enkele ervaring met modding heb, vraag ik dit dus even op het forum. Mijn vraag dus: hoe moet ik peds in vriendinnen veranderen? Moet ik misschien de bestanden van de peds omwisselen met die van de vriendinnen ofzo?

Bewerkt: door GTA-freak169
Geplaatst:

Moet ik misschien de bestanden van de peds omwisselen met die van de vriendinnen ofzo?

Dat is de makkelijkste manier, ja :Y.

Ja maar welke bestanden zij het?

Geplaatst:

Je kan met het programma "ped editor" de namen van elke pedestrian (en een 3d model) zien, waarschijnlijk zit daar de vriendin wel bij maar het kan ook dat het een "special actor" zoals dat heet is en die kan je daar niet mee bekijken. Dat moet je opzoeken in ped.ide of in de main.scm.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan met het programma "ped editor" de namen van elke pedestrian (en een 3d model) zien, waarschijnlijk zit daar de vriendin wel bij maar het kan ook dat het een "special actor" zoals dat heet is en die kan je daar niet mee bekijken. Dat moet je opzoeken in ped.ide of in de main.scm.

Ok bedankt 0_0 ik denk dat het nu wel lukt!

P.S: ik heb het er net opgezet maar hoe werkt het dan??

p.ss: ik vroeg me nog wat af, stel: ik heb sa:mp en ik download mods is dat mogelijk? werkt dat wel samen? (ik heb sa:mp er al af dus ik vraag dit ff voor een vriend van mij.)

Bewerkt: door GTA-freak169

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...