Jacc0s Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 komen er nog nieuwe mods ??? zoals nieuwe auto's vliegtuigen etc nieuwe eilanden die je kan downloaden enz. :angry: Reageren
Flame^ Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Die komen wel, maar de tools om het te kunnen doen zijn er nog niet Reageren
Jacc0s Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 ja he vind het alleen wel lang duren Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Die komen wel, maar de tools om het te kunnen doen zijn er nog niet Huhumm, De tools zijn er wel, aangezien hier aleen maar de IMG tool vernieuwdt hoeft te worden. De mods zijn er dus ook al, ik kan je geen links geven maar wel een tip @google. P.S dit had beter in het modding forum gepast. Bradley Reageren
Jacc0s Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 hmmz k zag geen modding forum staan toen dacht ik k post het hier wel Reageren
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 hmmz k zag geen modding forum staan toen dacht ik k post het hier wel zie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=74 Reageren
PatrickW Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Huhumm,De tools zijn er wel, aangezien hier aleen maar de IMG tool vernieuwdt hoeft te worden. De mods zijn er dus ook al, ik kan je geen links geven maar wel een tip @google. Voor de meeste mods is toch wel iets meer nodig dan alleen de IMGtool. Voorzover ik weer zijn er nog geen tools die SA compatibe DFF files kunnen bewerken. Als ik me vergis hoor ik het graag. Reageren
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Huhumm,De tools zijn er wel, aangezien hier aleen maar de IMG tool vernieuwdt hoeft te worden. De mods zijn er dus ook al, ik kan je geen links geven maar wel een tip @google. Voor de meeste mods is toch wel iets meer nodig dan alleen de IMGtool. Voorzover ik weer zijn er nog geen tools die SA compatibe DFF files kunnen bewerken. Als ik me vergis hoor ik het graag. volgens mij heb je (weer) groot gelijk zoals altijd! je bent niet voor niets The Modding King Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Huhumm,De tools zijn er wel, aangezien hier aleen maar de IMG tool vernieuwdt hoeft te worden. De mods zijn er dus ook al, ik kan je geen links geven maar wel een tip @google. Voor de meeste mods is toch wel iets meer nodig dan alleen de IMGtool. Voorzover ik weer zijn er nog geen tools die SA compatibe DFF files kunnen bewerken. Als ik me vergis hoor ik het graag. voor de auto-mods heb je zo uit men hofd alleen een vervanger voor de IMG tool nodig, ik had het nog even gecontroleert en met die tool kan je aleen maar exporteren..., ik had het dus verkeerdt, de benodigde tool is er nog niet, Reageren
The Godfather Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 verplaatst naar Modding forum Reageren
PatrickW Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 voor de auto-mods heb je zo uit men hoofd alleen een vervanger voor de IMG tool nodig,ik had het nog even gecontroleert en met die tool kan je aleen maar exporteren..., ik had het dus verkeerdt, de benodigde tool is er nog niet, Om auto-mods te instaleren heb je inderdaad alleen maar een IMG-tool nodig, dat klopt. Maar om een auto mod te maken moet je toch echt de DFF files kunnen bewerken. En als een mod niet gemaakt kan worden kun je hem ook niet instaleren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.