ricco-john-deere Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Hallo ik heb gta iv al een tijdje en als ik het spel speel blijft soms het geluid haken als ik op de toeter druk dan blijft de toeter heletijd aan en als ik drift met de auto dan blijfen de piepen de banden haken en het telefoontje piep als je op een knopje drukt haken... wie kan mij helpen om dit nare probleempje te verhelpen? het spel stotterd niet ofzo... Alvast bedankt Groeten Ricco te Kaat Word zeer gewardeerd Systeemeisen: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+ 2,0 GB RAM Nvidia GeForce 9800GT Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Al opnieuw geinstalleerd? Reageren
ricco-john-deere Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Helaas wel jah, Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Probeer eens de -memrestrict fix uit te voeren, lees het topic goed door voor wat je meot doen, dat voorkomt domme vragen, ales is er in uitgelegd. Wat je ook kunt doen is op dezel;fde manier als de -memrestrict fix de -minspecaudio line te gebruiken, dit kan ook wel eens helpen. Reageren
ricco-john-deere Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=388216 ik heb hier ook mensen met het zelfde probleem alleen mijn engels is slecht kan iemand mij hier op weg helpen? Groeten Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 wat er boven je is gezegt al geprobeert? Reageren
ricco-john-deere Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ben ik mee bezig maar, wat veranderd er allemaal dan mijn resolutie van mijn beeldscherm? enzo.. of de graphics Reageren
ricco-john-deere Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) HET WERKT ik had een M te weinig in de naam commandline.txt en het is nu weg wesley123 ik wil je bedanken voor al je hulp!!!!!!!!!!!!!!! Vriendelijke Groeten Ricco Bewerkt: 20 april 2010 door ricco-john-deere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.