Jump to content

GTA Lost & Damned (PS3)


Smartzenegger

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Update je PS3 met de nieuwste systeem software

nee, versie 3.30 geeft geen verbetering.

en tot nog toe is er nog steeds geen nieuwere versie van PS3 update OperatiSysoftwarE...

en wat nu?

Link to comment
Delen op andere websites

wat aardig, een nieuwe versie 3.40 is net uit gekomen...

xal het updaten en proberen Z.S.A.M. (zo snel als mogelijk)

ben bang dat het weer geen nut heeft, zo'n dergelijke fix staat niet in de lijst net als bij 3.30.

Link to comment
Delen op andere websites

en nee hoor, het blijft zoals het is, al dan niet erger heb ik het idee.

daarnaast hangt het spel vaker dan normaal. (je weet wel, van die lockups waarbij je de cd eruit moet halen er weer erin moet doen als enige remedie om je systeem te resetten)

maar misschien komt het wel door de warmte, de eerste ps3's werden toch al vrij warm.

ik geloof dat dat bij die latere/goedkopere mat-plastieke versie niet zo'n probleem meer is.

heeft echt niemand deze ervaringen? (lijkt mij sterk)

HALLO?...

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd<<<

hetzelfde irritante probleem wat ik noem:"horrible bugs" heb ik dus ook met TBOGT.

het updaten van de PS3 systeem software heeft tot nog toe geen enkele zin gehad.

ik zit dus te wachten op een EFLC update, maar hoe kan ik nou zien wanneer die beschikbaar zijn?

mijn PS3 zit niet standaard op het internet aangesloten... normaal (bij GTA4) gaat het dan automatisch.

is dat bij EFLC ook zo?

en is er al geluid gevallen dat er een update komt?

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

En als je nou is iemand kent die een ps3 heb. Stop je hem daar in om te checken.

ja, ik ken wel iemand die 'n PS3 heeft, en die woont ook nog héél dichtbij... op het zelfde adres om precies te zijn.

...oh nee, dat ben ik... nou, dan ken ik verder niemand met 'n PS3...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou eens naar de Game Mania o.i.d. loopt, en vriendelijk vraagt of je je spel mag uitproberen?

waarom nou deze aanpak om uit te sluiten of het óf alleen aan mijn PS3 ligt of alleen aan mijn exemplaar van het spel ligt.

willen jullie zeggen dat jullie ook een oude 60gb PS3 hebben en het probleem niet/nooit heb ondervonden?

dit is mijn versie: (met cardreader)

PS3_new.jpg

(enigste verschillen zijn de power en eject knoppen, die van mij zijn van metaal, i.p.v. opdruk op het plastic.)

Bewerkt: door Smartzenegger
Link to comment
Delen op andere websites

even tussen door, waar kan je eigenlijk nog TV kijken in TLAD nadat het clubhuis is afgebrand?

in die krotte woning kan ik geen TV vinden... weet iemand waar wel?

Bewerkt: door Smartzenegger
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet veel over de PS3, want via m'n speel io met de XBOX 360.

In iedergeval kan het ligen aan de veroudering van je PS3, dit kan ook ligen aan de bedrading.

Maar we kunnnen er bij houden dat het een bug is, hier voor kan je contact nemen met R* via take2.support@take2.europe.co.uk hulp of naar 0900 2040404(€0.70 p/m)

Dit heb ik met GTA IV bij ''Wardite St.'' waar de train ondergronds gaat, alles word vit(ik zie alleen de rails, de stad boven me). :bonk: , veder is het moeilijk om er weg te komen :duh:

MVG. Kratod.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet veel over de PS3, want via m'n speel io met de XBOX 360.

In iedergeval kan het ligen aan de veroudering van je PS3, dit kan ook ligen aan de bedrading.

Maar we kunnnen er bij houden dat het een bug is, hier voor kan je contact nemen met R* via take2.support@take2.europe.co.uk hulp of naar 0900 2040404(€0.70 p/m)

Dit heb ik met GTA IV bij ''Wardite St.'' waar de train ondergronds gaat, alles word vit(ik zie alleen de rails, de stad boven me). :bonk: , veder is het moeilijk om er weg te komen :duh:

MVG. Kratod.

kun je mij vertellen wat je bedoeld met dat het eventueel ook aan de bedrading kan liggen? want daar kan ik echt geen touw aan vast knopen...

Bewerkt: door Smartzenegger
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...