Isic Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Ik had niks te doen dus ben signature gaan maken. Dit kwam eruit. Comments? Rates? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Beetje simpel, maar is wel mijn smaak. 6/10 Reageren
Flokkert Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Ik vind het ook wel een beetje simpel, 5.5/10 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Oké.. Simpel... Daar heeft ie wat aan.. Misschien hebben de mensen boven mij wel gelijk maar Isic zal zich dan wel afvragen waaróm het simpel is. Nou, het idee is leuk maar het kan wat beter, maak bijvoorbeeld die lijn die je hebt gemaakt met de pen tool iets doorzichtiger (Fill iets omlaag). En dan zou ik de lijn om je tekst heen iets dikker maken. Verder ziet het er wel leuk uit. 6.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.