Jump to content

Multiplayer onmogelijk

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft een simpele oplossing: Je Nat type staat namelijk op 3 en die moet je minimaal naar 2 halen. Dat doe je simpelweg door UPnP op je router aan te zetten. Als dat niet helpt en je bent draadloos verbonden is het aan te raden om een internetkabel te leggen.

Ik heb het voor elkaar gekregen met dat nat gebeuren. Nu kan ik wel online spelen, maar wij hebben twee pc's met draadloze verbinding en op de andere pc kan hij nog wel de internet verbinding vinden maar hij kan er geen verbinding meemaken. Hoe moet ik dit nou oplossen?? ik zoek al een hele tijd naar een oplossing!!!

• 1 maand later...
Geplaatst:

Om hier toch nog even op terug te komen, als ik op mijn PS3 ga naar de instellingen van het internet, zegt het dat NAT type nu 2 is, en signaalsterkte is ongeveer 92%.

Toch slaag ik er nog altijd niet in om in wat degelijke rooms te geraken, nu mijn NAT & signaalsterkte goed is :cry:

Note: ik heb geen kabeltje gelegd... Niet nodig denk ik met die signaalsterkte?

Geplaatst:

Je IP moet ook op statisch staan wil je op mp van GTA IV gaan.

Hmm ja die verandert constant. Hoe zet ik hem op "statisch"?

Geplaatst:

Je IP moet ook op statisch staan wil je op mp van GTA IV gaan.

Hmm ja die verandert constant. Hoe zet ik hem op "statisch"?

Bump.

Geplaatst:

Ok, IP is nog niet statisch volgens mij.

Ik krijg nog vaak, als ik in een redelijk volle room terechtkom, het bericht dat "The connection between one or more players has been lost."

Dus hoe maak ik mijn IP statisch? Dit zou me enorm helpen en dan kan ik ook fatsoenlijk online gamen :tu:

Geplaatst:

Als het goed is kan je dat instellen in je router/modem... Maar ik weet jouw routernaam niet dus verdere informatie kan ik ook niet bieden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik had exact hetzelfde probleem toen ik een b-box aanschafte.

Dit is op te lossen door een statisch IP adres in the stellen (op je ps3, bijvoorbeeld 192.168.1.50, omdat er toch nooit 50 dingen tegelijk met je router verbonden zijn.)

Dit moet je manueel doen via de netwerk instellingen van je ps3.

Daarna ga je naar de instellingen van de b-box, je klikt op firewall, dan ga je naar DMZ en daar voer je het statisch IP adres in, in dit geval dus bv 192.168.1.50

Dan werkt alles terug perfect :tu:

Geplaatst:

Ik had exact hetzelfde probleem toen ik een b-box aanschafte.

Dit is op te lossen door een statisch IP adres in the stellen (op je ps3, bijvoorbeeld 192.168.1.50, omdat er toch nooit 50 dingen tegelijk met je router verbonden zijn.)

Dit moet je manueel doen via de netwerk instellingen van je ps3.

Daarna ga je naar de instellingen van de b-box, je klikt op firewall, dan ga je naar DMZ en daar voer je het statisch IP adres in, in dit geval dus bv 192.168.1.50

Dan werkt alles terug perfect :tu:

Waar vind ik de instellingen van de b-box?

Geplaatst: (bewerkt)

Dit doe je door 192.168.1.1 in je adresbalk te typen.

Als je dit niet wist dan kun je misschien ook kijken als je Upnp aanstaat, misschien is dat het probleem, hoewel het vorige waarschijnlijker is.

Het wachtwoord is waarschijnlijk zoiets als admin of password

Bewerkt: door TheJedden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...