Jump to content

sexy time


benhelsloot

Recommended Posts

Nee, je kan niet richten. Ik zou met de minigun schieten. ;) Als het echt niet lukt, kan je ze ook aan land vermoordden, alleen krijg je dan geen 100%

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat vind ik ook zo irritant aan de Buzzard om goed te raken moest ik vaak heel laag vliegen waardoor ik soms in het water terecht kwam

je moet vooral de minigun gebruiken omdat de raketten bijna nooit raken

Link to comment
Delen op andere websites

Ga zeg maar een beetje (niet helemaal) met de kop van de Buzzard naar het water vliegen. Heb je de boten onder je dan ga je steeds op en neer, van beneden naar boven en dat steeds weer. Ik had hier zelf ook last van maar door dat lukte het me. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de pc versie. Is de buzzard kogels & explosieven vast. Dan moet je naar keybord om te veranderen. Bij heliecopter.

Sexy time is echt beetje lastig. Op de xbox versie kun je beter met Buzzard vliegen. Maar de pc versie is beter om te vermaken!

Misschien is de probleem. Jij vlieg per ongeluk in het water. Omdat de omlaag gaan echt beetje lastig is! Ik moest wel 4 overnieuw! :{

En later had ik de missie gered. Als je niet weet hoe moet doen, zijn er 3 opties of meer:

1: Ga beetje hoog vliegen en schiet en gebruik minigun, (NIET MET EXPOLSIEVEN KOGELS)

2: Ga naar youtube: Zoek: Gtaseriesvideos.

3: Rockstar games, Dan heb ze tips voor de missie: sexy time.

Hopelijk heb je goed informatie gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het beste gewoon de minigun schietknop continu in blijven drukken, al schiet je op dat moment in de lucht, gewoon ingedrukt blijven houden. Met de toets om naar voren te vliegen, laat je de helicopter voorover hellen. Doordat je de knop gewoon ingedrukt houd, zullen bepaalde kogels echt wel raak zijn. Vlieg gewoon niet al te laag, maar b.v. zo hoog als dat ene schip is dat je moet opblazen. Ook moet je met de draai links en rechts toetsen(dus niet bank left en bank right, maar rotate left rotate right) de hele tijd heen en weer blijven gaan, als je dan tegelijk steeds de helicopter heel ver voorover laat hellen en dan weer terug laat hellen, zul je uiteindelijk de boten echt wel raken. Een paar kogels is al genoeg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik gebruikte alle 2 dan blaast een van de 2 wel een keer op maar pas wel op wat ik net had dat je de raketten niet door blijft schieten en met je buzard snel blijft door vliegen want dan blaas je je heli op en dan ben je dus dood

Link to comment
Delen op andere websites

Op de computer is dit moeilijker omdat je met een XBox controller beter kan vliegen. Vind ik dan. Want bij de computer moet je letten op je numpad toetsen, dat je wel vooruit gaat en ook nog dat je goed richt. En ook nog kijken of je niet te laag/hoog gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...