Jump to content

sexy time


benhelsloot

Recommended Posts

Ik had hier geen problemen mee. Maar raketten afvuren met de buzzard is lastig, want dan moet je op LMB klikken terwijl je met numpad en W-S-A-D vliegt. Je kan die dan het beste vervangen met 'numpad enter' of iets anders in die buurt om makkelijk te schieten. En voor de minigun heb ik 'Lctrl'(PC). Verder moet je laag over het water vliegen en de punt van je buzzard omlaag duwen zodat je met je minigun de vluchtende boten makkelijk kan verwoesten. Vergeet niet dat de punt van de buzzard weer omhoog moet als die te ver omlaag is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hier geen problemen mee. Maar raketten afvuren met de buzzard is lastig, want dan moet je op LMB klikken terwijl je met numpad en W-S-A-D vliegt. Je kan die dan het beste vervangen met 'numpad enter' of iets anders in die buurt om makkelijk te schieten. En voor de minigun heb ik 'Lctrl'(PC). Verder moet je laag over het water vliegen en de punt van je buzzard omlaag duwen zodat je met je minigun de vluchtende boten makkelijk kan verwoesten. Vergeet niet dat de punt van de buzzard weer omhoog moet als die te ver omlaag is. :puh:

LCtrl is inderdaad erg makkelijk, Lalt ook, misschien voor de raketten. Als je die instelt hoef je meer op de muis te letten. Ik zou ook overschakelen naar FP zodat je beter kan schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de computer is dit moeilijker omdat je met een XBox controller beter kan vliegen. Vind ik dan. Want bij de computer moet je letten op je numpad toetsen, dat je wel vooruit gaat en ook nog dat je goed richt. En ook nog kijken of je niet te laag/hoog gaat.

Ik heb de controls staan zoals ze bij San Andreas staan, werkt veel prettiger.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is het gewoon gelukt in 1 keer, maar ik heb hem op de PlayStation 3. Toch heb ik wel een tip: schiet met de raketten, maar probeer de Buzzard een beetje naar voren te kantelen. Dit hielp mij JUIST om hem in 1 keer te voltooien. Kostte me wel veel tijd, maar toch gehaald. Nogmaals: hang een beetje voorover en schiet dan de raketten, maar let wel op dat je niet in het water vliegt.;)

EDIT: ik zie net dat deze tip al was vermeld...:7 Dus laat maar.:puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

het probleem met de computer is dat je maar een bepertk aantal knoppen tegelijk kan indrukken

als ik naar voren ga en gas indruk kan ik niet schieten

laat ik naar voren los richt ik niet naar beneden

laat is gas los stort ik in zee

kortom vreselijke missie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nee, je kan niet richten. Ik zou met de minigun schieten. ;) Als het echt niet lukt, kan je ze ook aan land vermoordden, alleen krijg je dan geen 100%

op de pc kan je wel met de buzzard richten door spatiebalk ingedrukt te houden, hoewel dat het wel moeilijker maakt om te vliegen want dan moet je W, Spatiebalk, Numpad en de muis gebruiken op het zelfde moment

Link to comment
Delen op andere websites

Sexy time is echt beetje lastig. Op de xbox versie kun je beter met Buzzard vliegen. Maar de pc versie is beter om te vermaken!

Hoezo is het makkelijker op de XBOX? Ik vindt de xbox juist moeilijker, omdat je niet gas kan geven en naar links of naar rechts kan sturen tegelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit op de PC gedaan (ik weet niet of het probleem zich op de PC voordeed...):

Aangezien ik geen zin had om de gehele besturing van de helikopter aan te passen, had ik gewoon de secundaire schietfuncties ingeschakeld.

Aangezien ik de WSAD- en de Keypad-toetsen gebruik om mee te vliegen, had ik de linker Shift-toets gebruikt om met de miniguns te schieten en de linker Ctrl-toets om de raketten mee af te vuren.

Toen ik dat deed, lukte me het wel.

Edit: Laat maar, zag net pas dat het probleem zich op de PS3 voordeed...

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo is het makkelijker op de XBOX? Ik vindt de xbox juist moeilijker, omdat je niet gas kan geven en naar links of naar rechts kan sturen tegelijk.

Waar heeft een mens zijn wijs- en middelvinger voor denk je? Je kan ze allebei controleren dus gebruik ze :7 .

Daarbij snap ik het wel, het was in SA soms al moeilijk om degelijk die dingen te besturen, wat moet het nu wel niet zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...