vincentgta Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 het spel wil niet saven zonder games for windows live account. nu heb ik zelf al een windows live account maar als ik mij wil aanmelden voor games for windows live dan kan dat niet omdat dit dan xboxlive heet. en heb geen xbox maar pc hoe kan ik dit probleem oplossen?? Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 een games for windows live account aanmaken Reageren
vincentgta Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 een games for windows live account aanmaken Dat probeer ik al 4 dagen maar het lukt niet hij stuurt me dan door naar xbox live en dan zegt ie kan pagina niet vinden Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 ja, daarzo moet je dan gewoon een account registreren. ook in-game kan je door op de HOME toets te drukken GFWL openen en daar een account aan maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.