Danny_Carter Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 (bewerkt) Hallo, Ik ben op het moment bezig om een RP server op te zetten voor SAMP. En omdat ik een erg grote fan ben van RP wil ik een nederlandse server gaan maken en dit is dan ook gelijk makkelijker voor de mensen die geen vloeiend engels spreken. Waarom juist nederlands dat is gewoon omdat je als nederlander meestal nog het best nederlands kan praten en dan is het soms best lastig om engels en RP gelijk te doen. Ik heb op het moment een redelijk goed script en alles werkt toch ben ik op zoek naar een scripter die me kan helpen het script te veranderen. Dus ik zocht eigenlijk een paar dingen om de server tot een succes te kunnen maken. Het belangrijkste natuurlijk, ik heb spelers nodig. Lijkt je dit wat schrijf dan even een reply of pm me. Zo weet ik zeker dat ik straks niet alleen in een server zit Zoals al al genoemd zoek ik een scripter. Maar het script wat er nu op zit is al goed. En wat ook wel handig zou zijn een eventueel een host. En ik ben ook nog opzoek naar collega admins dus kan je goed roleplayen pm me!! Op het moment zijn er nog veel banen vrij!! Dus meld je snel aan!! Dus voor iedereen die dit idee wat lijkt. Post een reply of pm me. Mvg. Remco Bewerkt: 19 april 2010 door Danny_Carter Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Je ben al de zoveelste die een Roleplay server wil opstarten, maar zelf niet eens kan scripten. Zonder goed team heb je weinig kans dat je server een succes wordt. En ik denk niet dat je hier je team zal vinden. Misschien moet je eens rondkijken op het Nederlandse gedeelte van het sa-mp forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.