Jump to content

Foto's GTA iv


ricco-john-deere

Recommended Posts

Hoe kan ik snelle foto's maken op gta iv soort print screen gewoon als ik op een knop druk bam ik heb een foto van het beeldscherm net als met sa-mp F8 ofzoiets ik doe het altijd via prins screen maar dat is kopieren plakken daar heb ik ook altijd niet zinnen

Groeten

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik snelle foto's maken op gta iv soort print screen gewoon als ik op een knop druk bam ik heb een foto van het beeldscherm net als met sa-mp F8 ofzoiets ik doe het altijd via prins screen maar dat is kopieren plakken daar heb ik ook altijd niet zinnen

Groeten

Alvast bedankt

Er bestaat een video editor in gtaiv. Eerst filmpjes opnemen en dan bewerken via het video editor menu in je gsm.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook fraps. Maak daarvan films & screenshots.

Hier paar Fraps fotos van GTA IV & THE EPISODES FROM LIBERTY CITY.

Zelf gemaakt. (NO JOKE)

Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

Fraps is een gratis tool waarmee je door op een knop te duwen automatisch foto's kan saven. Je moet dus niets plakken, wanneer je op de toets drukt zitten je foto's in de map waar Fraps ze opslaat. :)

http://www.fraps.com/

Trial Fraps neemt maar 30 seconden op :(

Je hebt ook Fraps 1.9D deze neemt niet het hele scherm op en zonder geluid maar wel oneindig! Fraps 1.9D vind je in de download-database.

Link to comment
Delen op andere websites

Of je kan Xfire gebruiken en als je screenshot wil nemen Scroll Lock + S indrukken en als je een video wil opnemen doe je Scroll Lock + V en dan kun je die screens/video's vinden in je Xfire folder.

@Hierboven: Of je koopt Fraps 3.0.3 legaal en dan heb je hem ook oneindig en dan recordt hij tenminste ook het geluid. :)

Bewerkt: door Joriz
Zo lang op het forum en nog steeds niet de forum regels begrijpen ...
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...