Jump to content

Parkeerplaatsen TLAD & Johnny's motors.


jvj

Recommended Posts

Hoi,

1) Ik had om te testen een Sabre GT op de parkeerplaats van Niko Bellic's savehouse in Alderney gezet, en hij blijft staan! :tu: Werken alle parkeerplaatsen uit gtaiv nu dus ook in TLAD? En hoe zit het in TBOGT? Werken daar de parkeerplaatsen van IV én TLAD?

2) Op een bepaald ogenblik in de game merkte ik op dat Johnny's eerste motor (een blauw-wit gestreepte Hexer die in mijn sign staat) er niet meer is. Hij is vervangen door en Lycan in het beige/soms zwart.

Waar heb ik deze vooruitgang in het spel verdient? Het is dan wel vooruitgang in de negatieve zin want de Hexer was sneller en mooier. :-( Ik heb gelukkig nog wel een exemplaar geparkeerd.

JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je kan bellen voor een exemplaar ervan maar ik dee na die missie nog een gewone missie door gewoon te voet in een marker te lopen en ik had terug die blauw witte motor sinsdien heb ik die gesavt en met een andere gereden

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is vervangen door en Lycan in het beige/soms zwart.

Ok, dat is wel heel raar, want je Hexer zal heel het spel lang altijd op dezelfde plaats te vinden zijn aan je Safehouse. Inderdaad, het is mogelijk om de parkeerplaats van de voorgaande GTA's te gebruiken, maar dit was al heel lang gekend hoor :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is vervangen door en Lycan in het beige/soms zwart.

Ok, dat is wel heel raar, want je Hexer zal heel het spel lang altijd op dezelfde plaats te vinden zijn aan je Safehouse. Inderdaad, het is mogelijk om de parkeerplaats van de voorgaande GTA's te gebruiken, maar dit was al heel lang gekend hoor :7 .

Dan ben ik toch niet de enige persoon waarbij die hexter respawnt aan het savehouse. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

is er bij het clubhouse nou een parkeerplaats ?

Wat denk je nu zelf? :7

Mochten we er niet zijn achtergekomen dat de IV-parkeerplaatsen ook actief zijn, dan had je niet de mogelijkheid gehad om auto's/motors op te slaan? Dat zou toch niet mogen in een spel waar zo'n mooie motors aanwezig zijn? :)

@EoTR: dat hoort zo... :7

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

is er bij het clubhouse nou een parkeerplaats ?

Wat denk je nu zelf? emo.gif

Mochten we er niet zijn achtergekomen dat de IV-parkeerplaatsen ook actief zijn, dan had je niet de mogelijkheid gehad om auto's/motors op te slaan? Dat zou toch niet mogen in een spel waar zo'n mooie motors aanwezig zijn? smile3.gif

@EoTR: dat hoort zo... emo.gif

waarom vraag ik het dan ?

ik denk dat diee parkeerplaats alleen voor motors is ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is vervangen door en Lycan in het beige/soms zwart.

Ok, dat is wel heel raar, want je Hexer zal heel het spel lang altijd op dezelfde plaats te vinden zijn aan je Safehouse. Inderdaad, het is mogelijk om de parkeerplaats van de voorgaande GTA's te gebruiken, maar dit was al heel lang gekend hoor :7 .

Inderdaad jvj, Op mijn vorige savegame had ik ook wel eens dat mijn Hexer is vervangen door een Lycan. Vreemd genoeg alleen aan The Lost savehouse, en niet in Tudor.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad jvj, Op mijn vorige savegame had ik ook wel eens dat mijn Hexer is vervangen door een Lycan. Vreemd genoeg alleen aan The Lost savehouse, en niet in Tudor.

Ergens is dat wel logisch, maar dan moet je wel de verhaallijn uitgespeelt hebben om het volledig te snappen :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...