Jump to content

Parkeerplaatsen TLAD & Johnny's motors.


jvj

Recommended Posts

Ik denk niet dat jij het snapt, aangezien dat gewoon random gebeurde...

:duh: Lezen jongen, lezen...

Of het nu random is of niet, het gebeurt toch enkel ginder? Dus ik heb toch gelijk?

Ik heb vandaag pas de missie Shifting Wieght gedaan, en inderdaad in gezien dat m'n motor werd vernietigd.

Hoe dan ook, een tijdje ervoor had ik die Lycan al op de motorspawnplek (=parkeerplaats) aan het Lost clubhuis. En als je Clay belt voor een Hexer heb je er met veel toeval eentje met zwarte en witte strepen.(dan nog niet eens in het witblauw :duh: )

Is er ergens geen beloning dat je een aantal speciale voertuigen krijgt?

Link to comment
Delen op andere websites

OK nu snap ik er niks meer van. Ik heb net mijn fiets Hexer zien ontploffen in de missie Shifting Weight. Ik heb net Roman's Holiday gedaan, even terug game geladen en nu spawnt mijn prachtige oude Hexer terug? :? Ik snap er niks van. Een tijdje voor Shifting Weight had ik al die Lycan, na de missie als m'n motor kapot hoort te zijn heb ik hem terug?!

Link to comment
Delen op andere websites

OK nu snap ik er niks meer van. Ik heb net mijn fiets Hexer zien ontploffen in de missie Shifting Weight. Ik heb net Roman's Holiday gedaan, even terug game geladen en nu spawnt mijn prachtige oude Hexer terug? confused2.gif Ik snap er niks van. Een tijdje voor Shifting Weight had ik al die Lycan, na de missie als m'n motor kapot hoort te zijn heb ik hem terug?!

Da's logisch :7

Het zou niet leuk zijn als je Johhny Hexer maar 1 x kon krijgen :duh:

Hij spawnt na iedere keer laden aan je 1ste of 2de Savehouse afhankelijk waar je je savegame laad.

Hij zou dat gewoon voor of naast het gebouw moeten staan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat diee parkeerplaats alleen voor motors is ofzo

Een parkeerplaats is voor voertuigen, ongeacht welke, er is inderdaad niet echt de ruimte voor 2 auto's, maar het is in theorie wel mogelijk 0_0 .

die parkeerplaats voor je clubhuis is nog best groot hoor ik heb er een auto en een heli instaan(heli half op de weg :) ) maar het werkt wel ze gaan niet weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Er stond een tijdje een Lycan op de parkeerplaats voor het clubhuis, maar ik had die dan is een keer gebruikt en nu spawnt die daar niet meer. :N

Komt die daar ooit terug? :?

In het begin stonden er 2 motoren op de parkeerstrook. Als je die wegneemt en dan je game saved, staan ze er uiteraard niet meer. Oplossing: bel Clay en vraag hem een Lycan. Het is nou niet zo dat deze motor zo uniek is, je vind hem ook op straat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...