Vice-King Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) eey sinds vandaag kwam ik erachter dat me xbox 360 geen spellen meer leest. ik heb live en heb me xbox een anderhalf jaar. ik had me spel er in laten liggen. toen ik hem uit deed. daarna wou die geen spellen meer lezen kan iemand bij helpe? wat het probleem kan zijn? Bewerkt: 20 april 2010 door Vice-King Reageren
Ikkes Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Speelt je X360 alleen geen games meer of leest hij ook geen DVD's meer. Kijk daar eerst even naar. Heb je ook al de Xbox helemaal uitgeschakeld + stroom er af gehaald, even laten staan en weer alles aangesloten? Wil ook wel eens helpen Dat je het schijfje er in hebt laten zitten lijkt mij niet het probleem, laat mijn discs altijd in mijn PS3 zitten zonder problemen. Reageren
Vice-King Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) oke zal ik ff doen en bedankt. en als ik normaal me schijfje erin doet krijg je een soort geluidje en dat geluidje lijkt nu wat minder worden en een beetje stuk Bewerkt: 21 april 2010 door Vice-King Reageren
ColaGlas Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) oke zal ik ff doen en bedankt. en als ik normaal me schijfje erin doet krijg je een soort geluidje en dat geluidje lijkt nu wat minder worden en een beetje stuk Je zegt het nu al zelf, toch? Als er een geluidje anders klinkt dan het hoort te klinken is er waarschijnlijk iets mis. Contact opnemen met Xbox support, die overigens goed werk leveren, want toen ik een kapotte Xbox had, had ik binnen 6 dagen al een nieuwe. (Eigelijk een reden waarom ik de Xbox beter vind dan PS3, de PS3 gaat misschien minder snel kapot, maar als hij kapot is,moet je lekker een paar maanden wachten en dan is er nog een grote kans dat ze gewoon de kapotte terug opsturen door zogezegd 'waterschade' ---> ervaring. ) Maargoed, ik ga nu zwijgen want het is niet mijn bedoeling om een console war te starten. Bewerkt: 23 april 2010 door ColaGlas Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Gewoon een paar keer de disc drive open doen als er open tray komt te staan, na een tijdje zou hij hem moeten lezen. Reageren
Casss Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Doet je XDoos het nou weer? Het is wel handig als je ons een beetje feedback geeft. Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Als Vice-King meer hulp nodig heeft of iets wil laten weten, kan hij dat best zelf posten. Als je zelf er nieuwsgierig naar bent, kan je hem beter een PB sturen. Die wordt eerder gelezen dan een topic dat vergeten kan worden. Dit topic kan je dus rustig laten zakken naar de donkere kelders van het forum indien Vice-King geen nieuws heeft of iemand anders geen andere suggestie. Reageren
Vice-King Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 het is opgelost ff xdoos uit elkaar gehaalt en de laser schoongemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.