goudewup Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Hallo allemaal! Ik heb maar eens een poging gedaan om een wallpaper te maken, en hier is hij dan Ik heb hem expres lekker leeg gehouden omdat mijn bureaublad al vol genoeg is Hij is gratis te gebruiken als eigen achtergrond, en in non-commerciële producten zoals websites of wallpapers. Rate & (een beetje dan) hate Bewerkt: 20 april 2010 door goudewup Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Ik vind hem echt veel te donker het mannetje valt totaal niet op en springt er dan ook niet uit. Verder is de tekst wel goed gelukt. Ik ben benieuwd naar V2 Bewerkt: 20 april 2010 door BanaanDaan Reageren
Casss Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik vind hem heel blokkerig, als je dit in een game zou zien zou je zeggen dat de anti-anitlising (of zoiets) uitstaat. Sorry maar ik vind hem niks 3/10 Reageren
Deluxo Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik vind de tekst niet erg opvallend daar staan. Je zou beter een ander lettertype kunnen pakken en de letters wat vergroten. Verder vind ik hem goed gelukt, maar als je dat tekst veranderde, zou ik een hoger cijfer geve. Voor nu 6/10. Reageren
Nissan Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Het is totaal niet mijn stijl, maar zelfs als ik dat erbuitenlaat vind ik hem echt niet mooi. 3... Reageren
goudewup Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik heb jullie advies gevolgd, en hier is dan versie 2: Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) V2 ziet er prima uit! Ik zou er niet veel aan veranderen als je een beetje een 'lege' wallpaper wilt hebben. 7/10 KUTGW Bewerkt: 20 april 2010 door BanaanDaan Reageren
Deluxo Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Hmmm... ik vind het nogsteeds niet zo opvallend, maar deze V2 is beter dan je eerste. Reageren
Casss Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Deze is mooi en niet zo blokkerig 8/10 Reageren
goudewup Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Ik snap sowieso niet wat je bedoeld met blokkerig, maar oké Ik gebruik hem nu op mijn eigen bureablad, en ik heb nog wat icons langs de randen. Dat vult de leegte mooi op. Reageren
Fezz Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) Misschien kun je in de achtergrond nog een patroon doen. Zodat het er nog leuker uit ziet. Ik zacht btw eerst niet hoe hij stond. misschien kun je dan ook nog alle lijnen zon effect geven zoals je dat bij het hoofd deed, alleen dan iets geler. Dus dat het eruit spat, en niet alleen een oplichting. Verder is ie wel leuk Ik geef je een 7/10 Sorry voor bump :$ vergeten te checken Bewerkt: 6 mei 2010 door dji-unit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.