Jump to content

Biljarten?

Recommended Posts

Geplaatst:

Even tussendoor. Is het jullie niet opgevallen dat elke bar hetzelfde is. Hetzelfde intrieur enzo. Ik zat er zo is naar te kijken en overal was het precies hetzelfde. Zo ook de 24/7 winkels. :puh:

Geplaatst:
Even tussendoor. Is het jullie niet opgevallen dat elke bar hetzelfde is. Hetzelfde intrieur enzo. Ik zat er zo is naar te kijken en overal was het precies hetzelfde. Zo ook de 24/7 winkels. :puh:

sorry BeatboxGamer,

maar er is een bar in LV ergens in de woestijn waar je ook kan biljarten dat een ander intrieur heeft.

volgens mij ziet het er van binnen net soals hier uit...bl_b1.jpg

COMMANDO :ph34r:

Geplaatst:

sorry BeatboxGamer,

maar er is een bar in LV ergens in de woestijn waar je ook kan biljarten dat een ander intrieur heeft.

Ja idd nou je het zegt...

dat is de 'Lil Probe Inn'' bar ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

sorry BeatboxGamer,

Ja idd nou je het zegt...

dat is de 'Lil Probe Inn'' bar ;)

inderdaad zo heet hij :Y

bij die bar biljart ik altijd :sigaar:

COMMANDO ph34r.gif

Geplaatst:
ik las ergens dat ik kon biljarten maar waar kan ik dat doen iemand een idee???

dit is geen easter egg, en kijk voortaan in de walktrough en gebruik de zoekfunctie

zie: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...oud=type&name=9 het kan in elk rood stipje ;)

Edit: The Godfather was me voor en heeft hem verplaatst ;) :lol:

waarom begin je over easter eggs? :puh: daar vroeg hij tog nie om :engel:

hij stond in het easter egg forum, maar hij is al verplaats, zoals in die edit staat ;)

jowx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...