Kryziek Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Als ik muziek luist via WMP zakt het geluid voor heel kort weg vlak na een harde/bass toon. Als ik via youtube oid luister is dat niet zo, alleen in WMP. Ik heb al de opties een aantal keren lang gegaan maar kan geen goede oplossing vinden. Er is wel een optie Dynamische afzwakking o.i.d die je op weinig, normaal en uit kan zetten maar bij elke optie blijft het. Mvg. Reageren
iFire Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Misschien iTunes gebruiken ? of Winmap Reageren
Kryziek Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Ik blijf toch liever bij WMP. Als het niet opgelost kan worden heb ik altijd VLC nog. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Probeer eens om WMP opnieuw te installeren. Download hem op internet opnieuw en voer de installatie opnieuw uit. Mvg, Flitskikker Reageren
Kryziek Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 En waar kan ik hem herinstalleren? Hij staat niet bij Programma's en onderdelen oid. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Het ook lezen van de 2e zin van mijn vorige post kan misschien helpen. Mvg, Flitskikker Reageren
Kryziek Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) Ik kan alleen oudere versies vinden, en die starten niet omdat me huidige te nieuw is EDIT: Dan ben ik gedoemd tot VLC, maarja, die doet het ook goed. Bewerkt: 23 april 2010 door Kryziek Reageren
Hayte Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Wat dacht je van de officiele Microsoft site...? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.