Isic Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Hallo, Is er iemand van het forum bekent in Mechelen, Belgie? Ik ga er morgen met school heen, dus weet iemand welke music winkels er zijn? Ga voor een cd kijken daarom vraag ik het. Alvast bedankt, Isic Bewerkt: 20 april 2010 door Isic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Enigste dat ik weet is dat daar de mechelse herder vandaan komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Ze hebben er wel een naaimachine winkel! Het lijkt me nogal wiedes dat je in een plaats zoals Mechelen wel ergens een musicstore oid kan vinden. Bewerkt: 20 april 2010 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Bestaan die dan? Maar ik weet alleen dat Technopolis er is gaan we eerst heen. Naaimachine heb ik niet nodig. Bewerkt: 20 april 2010 door Isic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Vooral de Free Record shop inderdaad. Maar in het Centrum zelf, vind je genoeg muziekwinkels of in de winkelstraat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.