jeffbernaerts Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Ik heb gisteren gta 4 gekocht ik heb het spel geiinstaleerd en als ik het wil starten komt er een zwart scherm op mn pc en daarna komt er op FATAL ERROR is dat normaal ? IK KAN HET SPEL NIET SPELEN HELP ME!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffbernaerts Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Ik heb gisteren gta 4 gekocht ik heb het spel geiinstaleerd en als ik het wil starten komt er een zwart scherm op mn pc en daarna komt er op FATAL ERROR is dat normaal ? IK KAN HET SPEL NIET SPELEN HELP ME!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mikej2 Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Ik zou eerst even je pc specs posten. Misschien kan je pc gta IV niet eens aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Ik heb gisteren gta 4 gekocht ik heb het spel geiinstaleerd en als ik het wil starten komt er een zwart scherm op mn pc en daarna komt er op FATAL ERROR is dat normaal ? IK KAN HET SPEL NIET SPELEN HELP ME!! dat is nog geen reden om te dubbelposten. Je geeft ook lekker veel info, we weten dat hij een fatal error geeft, nou, daar zijn er een stuk of 50 van dus daar schieten we nog niks mee op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffbernaerts Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik heb gisteren gta 4 gekocht ik heb het spel geiinstaleerd en als ik het wil starten komt er een zwart scherm op mn pc en daarna komt er op FATAL ERROR is dat normaal ? IK KAN HET SPEL NIET SPELEN HELP ME!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik heb gisteren gta 4 gekocht ik heb het spel geiinstaleerd en als ik het wil starten komt er een zwart scherm op mn pc en daarna komt er op FATAL ERROR is dat normaal ? IK KAN HET SPEL NIET SPELEN HELP ME!! l e z e n kijk eens boven je, als je daar nou eens wat me doet. We zijn geen Hans Klok dus we kunnen het probleem niet met een simsallabim fixen dus je zeult dat ook moeten lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 jeffbernaerts. Wij hebben niks aan je Fatal error, want er zijn heel veel fatal errors. Misschien kun je een screenshot maken? Het heeft ook geen zin om te posten en dan alleen een quote van jezelf te plaatsen. Wij konden dat bericht op dezelfde pagina ook wel lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Welke foutcode staat erbij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.